|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۱
کد خبر: ۴۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران اظهارداشت : بازی سختی در برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان داشتیم به همین دلیل ناچاربودیم که درنیمه اول بازی را کنترل کرده و گلی نخوریم .
تیم فوتبال پیکان تهران بعدازظهر امروز ( یکشنبه ) در جریان هفته بیست ودوم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه غدیراهواز در برابر تیم فوتبال فوتبال فولاد خوزستان به نتیجه مساوی بدون گل رسید.

عبدالصمد مرفاوی که درخاتمه بازی تیمش در مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان دراهواز به سوولات خبرنگاران پاسخ می داد اظهارداشت : به همین خاطر در نیمه اول مشکلاتی داشتیم که در نیمه دوم این مشکلات را برطرف کردیم .

وی اضافه کرد:این امر سبب شد که یکی دو موقعیت گل هم داشته باشیم که به نتیجه نرسید.

مرفاوی به عملکرد دروازه بان تیمش اشاره کرد وگفت: وی به خوبی از دروازه تیم ما درغیاب رحمتی محافظت کرد ، به نحوی که جا دارد مسوولان تیم امید به این بازیکنان جوان نیم نگاهی هم داشته باشند .

وی به بازیهای نیم فصل دوم لیگ اشاره کرد وگفت:دراین مرحله امتیازگیری سخت ودشوار است وازاینکه بازیکنانم موفق شدند با یک امتیاز اهواز راترک کنند ازآنان رضایت دارم .

سرمربی تیم فوتبال پیکان به روند رو به رشد این تیم اشاره کرد وگفت : تیم ما روند خوبی را دنبال می کند ، به طوری که اگر ما را ناجوانمردانه در مقابل استقلال تهران بازنده نمی کردند الان وضع ما درجدول بهتر ازاین بود.

وی گفت : روند روبه رشد تیم ما همین بس که اعلام کنم کاردفاعی و انسجام تیمی بهتر ازگذشته شده وخواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین