|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
دادستان کل کشور گفت : بودجه زندان ها متناسب با نیازها و درخواست های لازم برای آنها نیست.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی عصر سه شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه ارتباطی بین نیروی انتطامی و قوه قضاییه این مطلب را در جمع خبرنگاران عنوان کرد.

وی اظهار داشت: باید این نکته مورد توجه قرار بگیرد که زندان ها نیازمند بودجه کافی هستند ؛ وضعیت سلامت،بهداشت، نگهداری و مسایل امنیتی زندان ها نیازمند بودجه کافی است.

دادستان کل کشور گفت: رییس سازمان زندان ها چندی پیش گزارشی در خصوص وضعیت زندان ها به دولت ارایه کرد و ما از دولت تقاضا داریم که به این موضوع توجه کند.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی در رابطه با پرونده وام 6 هزار و 500 میلیاردی گفت: تحقیقات در این زمینه آغاز شده و در صورتی که به نتیجه برسد از طریق سخنگوی قوه قضاییه به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

وی در رابطه با سامانه الکترونیکی ارتباط بین نیروی انتظامی و قوه قضاییه گفت: این سامانه می تواند ارتباط ناجا و دادستانی ها را تسهیل بخشد تا تبادل مدارک و اسناد بین ناجا و قوه قضاییه با سرعت ، دقت و صحت بالایی انجام شود.

وی تاکید کرد که این سامانه می تواند امنیت را به همراه داشته باشد.

دادستان کل کشور اظهار داشت: امروز مجرمان از فضای مجازی در جهت جرم سوء استفاده می کنند از این رو پلیس باید در این زمینه دست برتر را داشته باشد و واکنش های به موقع صورت گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین