|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم صبح فردا با پیام آیت الله سبحانی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می شود.
حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی رئیس ستاد اجرایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در تبریز گفت: مراسم اختتامیه ساعت10:15دقیقه صبح با حضور حجت الاسلام محمدی،آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و عموم مردم برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

وی گفت: در مراسم اختتامیه که از نفرات برتر تمامی رشته ها و به صورت مشترک خواهران و برادران تجلیل  خواهد شد پیش بینی می شود ازدحام جمعیت مثل افتتاحیه و حتی بهتر از آن هم باشد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه افزود: پس از برگزاری مراسم اختتامیه و عصر همان روز ، در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز از ساعت 3الی5با حضور حجت الاسلام محمدی و آیت الله قریشی از مفسران برتر قرآنی همایش علامه طباطبایی و قرآن  برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: عصر روز پنجم و بعد از اتمام فینال تمامی رشته ها از 30قاری برتر نیروهای مسلح هم تجلیل به عمل خواهد آمد.

حسینی همچنین با بیان این که در زمینه برپایی محافل قرآنی در این دوره مسابقات یک رکورد به ثبت رسیده است ، افزود : در این دوره از مسابقات در سرتاسر استان آذربایجان شرقی بیش از 250 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری و قاریان بین المللی کشور برگزار شده است که در نوع خود یک رکورد به شمار می رود.

مدیرکل اوقاف استان آذربایجان شرقی اضافه کرد : عصر روز یازدهم اسفندماه از ساعت 15 تا 17 همایش علامه طباطبایی و قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و آیت الله قریشی،  مفسر قرآن کریم و صاحب تفسیر «احسن الحدیث» و «قاموس قرآن» در سالن دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین