|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۳۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
گودرزی ادامه داد:تا این لحظه خریداری برای این دوباشگاه پیدا نشده و اگر نشود به همین شیوه ادامه می دهیم.
وزیر ورزش و جوانان، گفت: تا این لحظه خریداری برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال پیدا نشده است و در صورت ادامه این روند باید برای علاقه مندان شرایط تشویقی مناسبی در نظر گرفته شود.

 محمود گودرزی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: قرار است بخشی به نام بازاریابی در فدراسیون و وزارت ورزش فعال شود تا نسبت به تجمیع و متمرکز کردن حامیان مالی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در خصوص عدم استقبال حامیان مالی از ورزش، اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون ها به اعتبارات دولتی وابسته هستند که این اتفاق درستی نیست زیرا بودجه ما محدود است. عدم آموزش مناسب و نداشتن فعالیت های جمعی دلیل این وابستگی است و قطعا تجربه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال گذشته و حمایت اسپانسر ها از برند این دو باشگاه نشان داد می تواند به بودجه دولت وابسته نبود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه اگر خریداری برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال پا پیش نگذارد چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد باید مکانیزم های دیگری پیش بینی شود تا بخش خصوصی به این نتیجه برسد که می تواند به این مساله ورود کند. بخش خصوصی برای ورود به این کار نیاز به مشوق هایی دارد و اگر به سود آنها نباشد قطعا برای خرید این دو باشگاه اقدام نمی کنند.

وی تصریح کرد:ایجاد تغییرات در قوانین خرید این دو باشگاه در اختیار ما نیست و دوستان در سازمان خصوصی سازی این مسایل را مشخص می کنند. پیشنهاد ما این است که تشویق ها به نحوی تغییر کند که علاقه مندان ورود کنند.

گودرزی ادامه داد:تا این لحظه خریداری برای این دوباشگاه پیدا نشده و اگر نشود به همین شیوه ادامه می دهیم.

وی در رابطه با اینکه رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که وزارت ورزش از او خوشش نمی آید، اظهار کرد: این مربوط به حامیان مالی نیست که بخواهم جواب دهم و در ضمن صحبت های علی کفاشیان را نخواندم که بخواهم اظهار نظر کنم. در رابطه با تغییر زمان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ما زمان را مشخص نکرده ایم که بخواهیم تغییر دهیم و در این رابطه خود مجمع می تواند تصمیم گیری کند.

گودرزی در خصوص انتخابات فدراسیون وزنه برداری، گفت: برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کردم و کسانی که مجاز باشند می توانند در انتخابات شرکت کنند و درغیر این صورت مانع از حضور افراد غیر مجاز خواهیم شد.

وی باانتقاد از حمایت رییس فدراسیون بین المللی وزنه برداری از حسین رضازاده، اظهار کرد: آیان در حمایت از رضازاده اشتباه کرده و ما هم به او تذکر دادیم که اگر دخالت ها ادامه داشته باشد از او شکایت خواهیم کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین