|
|
امروز: دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۳۸۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۷
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ارزش والای اعتماد مشتریان، تصریح کرد: «همکاران باید در طراحی محصولات جدید، نظرات کارشناسی را جدی بگیرند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانک، از بروز مشکلات سیستمی و تأخیرها جلوگیری کنند.»



   مدیرعامل بانک ملی ایران، در همایش «ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴» با تأکید بر جایگاه ویژه این بانک در جلب اعتماد عمومی، طرح «مهربانی» را به عنوان نماد موفقیت و اعتماد ۴ میلیون مشتری معرفی کرد.

  
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده با اشاره به جذب ۱۳۵ همت منابع در قالب این طرح، گفت: «مهربانی حاصل ایده‌پردازی همکاران شعب و اراده جمعی خانواده بانک ملی ایران است؛ طرحی که با طراحی دقیق، تبلیغات مؤثر و اصلاحات به‌موقع، موفق شد موانع ذهنی مشتریان را از میان برداشته و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.»


وی ضمن تأکید بر استمرار آسیب‌شناسی، دریافت بازخوردهای مردمی و برگزاری جلسات کارشناسی برای بهبود طرح، «مهربانی» را الگویی برای طراحی محصولات آینده بانک دانست و افزود: «این طرح نه‌تنها به گره‌گشایی از مشکلات مردم کمک کرده، بلکه موجب افزایش رضایت همکاران و مشتریان شده است. با رفع موانع سیستمی و تلاش مضاعف، می‌توان چندین طرح مشابه با دستاوردهای بزرگ رقم زد.»


مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ارزش والای اعتماد مشتریان، تصریح کرد: «همکاران باید در طراحی محصولات جدید، نظرات کارشناسی را جدی بگیرند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانک، از بروز مشکلات سیستمی و تأخیرها جلوگیری کنند.»


نجارزاده موفقیت طرح «مهربانی» را حاصل تلاش جمعی دانست و ابراز امیدواری کرد که سایر محصولات بانک نیز با همین اراده، مسیر موفقیت را طی کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین