|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۳۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
منابع امنیتی عراق روز سه شنبه از اصابت چند موشک کاتیوشا به شمال بغداد و کشته شدن 3 غیر نظامی و زخمی شدن 13 تن دیگر خبر دادند.
به گزارش پایگاه خبری سومریه نیوز، یک مقام پلیس عراق اعلام کرد که 2 موشک کاتیوشا به منطقه 'المشاهده' واقع در شمال بغداد، اصابت کرد که در پی آن 2 کودک کشته و 5 غیر نظامی از جمله چند زن زخمی شدند.

وی افزود: سه موشک دیگر از همین نوع نیز به منطقه'سبع البور' اصابت کرد که به کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدند 8 تن دیگر منجر شد.

نیروهای امنیتی عراق به سرعت در محل حادثه مستقر شدند و اقدام به تعقیب عوامل این حملات کردند.

بغداد پایتخت عراق تقریبا به صورت روزانه شاهد سلسله انفجارهای تروریستی با خودروهای بمب گذاری شده، بسته های منفجره توسط تروریست های داعش است که غیر نظامیان و نیروهای نظامی را هدف قرار می دهند.

همچنین یک مقام امنیتی دیگر اعلام کرد که در پی انفجار بمبی نزدیک مقام شیث نبی در منطقه اللطیفیه جنوب بغداد، 3 غیر نظامی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، انفجار یک بسته نزدیک یک رستوران در شمال شرق بغداد نیز منجر به کشته شدن یک تن و زخمی شدن 7 تن دیگر شد.

گروه تروریستی داعش که به ارتکاب جنایت و فجایع شهرت یافته، حملات تروریستی خود را در سال 2012 علیه دولت سوریه آغاز کرد و سپس دامنه این فجایع را به عراق گسترش داد. این گروه در مناطق تحت اشغال خود در خاک عراق و سوریه خلافت خودخوانده اعلام کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین