|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۳۸۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
بر اساس تبصره(8) الحاقی ماده169قانون مالیات های مستقیم و حسب اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ارائه خدمات بانکی (از جمله صدور دسته چک) به احراز نشانی (کدپستی) محل اقامت اشخاص و الزام خوداظهاری املاک تحت تملک و تحت اقامت اشخاص حقیقی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور منوط شده است.

    برابر با اعلام بانک مرکزی از این پس متقاضیان صدور دسته چک پیش از مراجعه به شعب و درخواست صدور دسته چک باید کد پستی محل سکونت خود را در سامانه ملی املاک و اسکان کشور ثبت کنند و از مطابقت آن با کد پستی اعلامی به بانک اطمینان یابند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با تصمیم بانک مرکزی در آینده نزدیک کد پستی و کد ملی مشتریان صدور دسته چک ثبت شده در سامانه جامع اطلاعات مشتریان  توسط بانک مرکزی مورد کنترل قرار می گیرد.

بر اساس تبصره(8) الحاقی ماده169قانون مالیات های مستقیم و حسب اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ارائه خدمات بانکی (از جمله صدور دسته چک) به احراز نشانی (کدپستی) محل اقامت اشخاص و الزام خوداظهاری املاک تحت تملک و تحت اقامت اشخاص حقیقی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور منوط شده است.

لذا ضروری است پیش از ارائه درخواست صدور دسته چک به بانک ، از ثبت و تطابق کدپستی محل اقامت خود در سامانه یاد شده به نشانیhttps://amlak.mrud.ir و کدپستی ارائه شده به بانک اطمینان داشته باشید.

گفتنی است چنانچه کدپستی درخواست دهنده با سامانه ملی املاک و اسکان کشور مغایر باشد، با ارسال کد خطا از صدور دسته چک جلوگیری به عمل می آید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین