|
|
امروز: پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۳۸۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
این کاربران، حتی پا را فراتر گذاشته و در اقدامی عجیب و سوال برانگیز با گزاره‌های غلط و تهمت پراکنی از شرایط کنونی برای پیشبرد اهداف انتخاباتی خود و برجسته‌سازی ایشان استفاده می‌کنند.

در روزهای گذشته پس از داغ سنگین ترور وحشیانه شهید سید حسن نصرا... برخی کاربران در فضای مجازی که منتسب به حامیان یا حامی شناخته شده آقای دکتر سعید جلیلی هستند، این اتفاقات را نتیجه تاخیر در انتقام ترور شهید هنیه تفسیر کرده و با الفاظی خطرناک و خلاف واقع نظیر «ترسیدن»، خواسته یا ناخواسته نهادهای نظامی و امنیتی و برخی ارکان را تضعیف کرده‌اند.

این کاربران، حتی پا را فراتر گذاشته و در اقدامی عجیب و سوال برانگیز با گزاره‌های غلط و تهمت پراکنی از شرایط کنونی برای پیشبرد اهداف انتخاباتی خود و برجسته‌سازی ایشان استفاده می‌کنند.

غافل از این‌که دشمن صهیونی در حال پیشبرد اهداف نظامی و امنیتی خود برای جبران شکست ناشی از «طوفان الاقصی» است. سوالی که پاسخ آشکار دارد، این است که آیا این شرایط و این لحظات، زمان کار انتخاباتی است؟ با شناختی که از دکتر جلیلی دارم، حتما با این اتفاقات عجیب و خطرناک مخالف هستند؛ چه این که در برهه‌ای که دبیر شورای امنیت ملی بودند، درک کرده‌اند که دوقطبی شدن کشور در انتخابات ۸۸، چطور به منافع ملی ما در ابعاد بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی آسیب زد و حتی باعث شد رژیم صهیونیستی تعدادی از دانشمندان موثر هسته‌ای را ترور کند،لذا این محتواها که نتیجه احساسات پس از شهادت سید حسن نصرا... و دغدغه‌مندی جوانان حامی ایشان است، ناخواسته چند پیامد خطرناک درپی دارد:

1- القای فاصله میان ولی فقیه با نهادهای نظامی که نتیجه آن هم تضعیف جایگاه آقاست و هم تضعیف سپاه و سایر دستگاه‌های مشابه.

2- ایجاد سرخوردگی غلط نسبت به توان دفاعی و نظامی در میان اقشار مختلف مردم که جمهوری اسلامی را پناه و محافظ خود دربرابر سگ هار صهیونیستی می‌دانند.

3- فشار به دستگاه‌های نظامی و امنیتی آن‌ هم در شرایط کاملا جنگی که باید با طمانینه تصمیمات مهم و سرنوشت‌ساز بگیرند.

4- ارسال پیام ضعف به کشورهای خارجی دوست و دشمن که نتیجه آن فشار بیشتر دشمنان و سرخوردگی دوستان می‌شود که برخی نشانه‌های آن در معدود مواضع افکار عمومی حتی شیعیان لبنان دیده شد.

5- به خیابان و توئیتر کشاندن تصمیم‌گیری‌های مهم امنیتی و نظامی که هرکدام‌شان می‌تواند تاثیرات بسزایی در آینده انقلاب اسلامی، امنیت ایران و منطقه داشته باشد.

به این موارد می‌شود بازهم افزود اما جناب آقای دکتر جلیلی! حرف اصلی این است که این پیامدها نتیجه تحلیل‌ها و محتواهایی است که توسط جوانان انقلابی و مذهبی بیان می‌شود که خود را حامی شما می‌دانند و در این شرایط تنها کسی که می‌تواند مقابل این اتفاق خطرناک بایستد، شما هستید. شما که سابقه طولانی عضویت در  شورای عالی امنیت ملی دارید حتما واقفید که باید جلوی این دومینوی خطرناک را گرفت و اجازه داد، ارکان مختلف منطبق بر سیاست‌ها و تصمیم‌های اتخاد شده، که شما هم از آن مطلعید، جنگ با رژیم صهیونیستی را مدیریت کنند.بر همین اساس از شما خواهش می‌کنم برای این‌کار و تبیین شرایط کشور برای حامیان خود و باز داشتن آنان از مسیری که رفته‌اند، حتی لحظه‌ای را از دست ندهید.

منبع:خراسان

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین