|
|
امروز: پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷
کد خبر: ۳۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران در فراخوانی از هواداران و تمام علاقمندان به فوتبال دعوت کرد تا در دیداراین تیم با لخویای قطر عظمت پرطرفدارترین تیم آسیا را نشان دهند.
از باشگاه پرسپولیس، در متن این فراخوان آمده است: پرسپولیس همواره به هواداران خود می بالد که با وجود دشواری های بسیار درسال های اخیر، هیچگاه دست از عشق و علاقه خود بر نداشته اند و با حمایت های آگاهانه و متعصبانه خود حیات و سربلندی پرسپولیس بزرگ و پرافتخار را رقم زده اند.

اکنون که پس از وقفه ای دو ساله، قاره پهناور آسیا بار دیگر شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهد بود، حضور پرخروش هواداران تداعی کننده طوفان سرخی است که پیش از این نیز قهرمانی در رقابت های آسیایی را برای سرخپوشان به ارمغان آورد.

تیم فوتبال پرسپولیس با ستاره های بلند آوازه و هوادارانش جهانی شده است.هوادارانی که پیش از این با حضور گسترده خود، لقب پرتماشاگرترین تیم آسیا را به نام خود و تیم محبوبشان ثبت کرده اند.

از هواداران پرشور، وفادار و آگاه پرسپولیس می خواهیم با حضور گسترده خود، ضمن پرهیز از هرگونه شعار علیه حریف که میهمان ما ایرانیان هستند، تا دقیقه 90 و تا آخرین لحظه از تیم محبوب خود حمایت کرده و با تشویق های خود فارغ ازنتیجه بازی، سرخپوشان را به پیش برانند که تاریخ فوتبال ایران ازخاطرات شیرین دقیقه 90 پرسپولیسی ها بسیار در ذهن خود دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دور نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عصر روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف لخویای قطر می رود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین