در سی و پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب، ناشران و غرفه داران از خدمات زیرساختی و بانکداری بانک ملی ایران به عنوان حامی این نمایشگاه اعلام رضایت کردند.
به گزارش روابطعمومی بانک ملی ایران، با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب و خدمات رسانی بانک ملی ایران به عنوان حامی سیوپنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران خبرنگار روابطعمومی بانک ملی ایران گفتوگوهای متفاوتی با ناشران و بازدید کنندگان داشته است.
ناشر کتابهای فانتزی به خبرنگار بانکملی ایران گفت: ما سالهاست که در نمایشگاه حضور داریم و سالهای گذشته به لحاظ خدمات زیرساختی و بانکی مشکلات متعددی داشتیم.
اکنون دو سال است که بانک ملی ایران به عنوان حامی این نمایشگاه حضور دارد و مشکلات بسیار مرتفع شده و حتی امسال از سال گذشته نیز به مراتب خدمات و پشتیبانی بهتری را دریافت کردیم.
وی ادامه داد: از روز قبل از شروع کار نمایشگاه دستگاههای کارتخوان ما آماده بود و از ساعات ابتدایی شروع نمایشگاه با توجه به علاقه مندی بسیار نوجوانان و جوانان به آثار ما، بدون هیچ مشکلی در امور بانکی فروش خوبی را داشتیم.
ناشر اندیشه و هنر انقلاب اسلامی نیز با اعلام اینکه دستگاههای کارتخوان نسبت به سال گذشته بهروز رسانی شدهاند گفت: این مهم نقطه عطفی در خدماتدهی بانک ملی ایران در نمایشگاه کتاب بود، دستگاههای جدید با قابلیتهای اتصال بیشتر و بهتر، دسترسی سادهتر به منو و سرعت بسیار بیشتر خدمت رسانی ما به مخاطبانمان را بهبود بخشیده است.
مسئول غرفه کتب دانشگاهی، پیگیری و پشتیبانی شرکتهای خدماتی بانک ملی ایران را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: روزانه عوامل و مهندسین شرکت سداد بانک ملی ایران به ما مراجعه و خدمات ارائه شده را به لحاظ کمی و کیفی بررسی میکنند و در صورت هرگونه مشکلی در سریع ترین زمان آن را برطرف میکنند که این مسئله بخش عمدهای از دغدغههای ما برای حضور در نمایشگاه را حل کرده است.ناشر کتابهای کودک و نوجوان نیز به خبرنگار بانک ملی ایران گفت: با وجود دستگاههای کارتخوان و راههای پرداخت آنلاین اما همچنان ما بخش قابل توجهی از درآمدی که در نمایشگاه کسب میکنیم به صورت نقدی است؛ و در سالهای پیشین انتقال این مبالغ نقدی به بانک، ما را با مشکلات فراوانی به لحاظ امنیتی و زمانی مواجه کرده بود؛ امسال پایگاههای بانکداری الکترونیکی که در نقاط مختلف نمایشگاه توسط بانک ملی ایران جانمایی شده است ما را از مراجعه به شعب بانک بی نیاز کرده و هر نیاز بانکی که داشته باشیم به صورت الکترونیکی در محل نمایشگاه به آن پاسخ داده میشود و این برای ما موجب آرامش خاطر است.