|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۶
کد خبر: ۳۸۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز بررسی بودجه آغاز می‌شود و همه دستورها و تذکرات را حذف کرده‌ایم تا در پایان امروز بررسی بودجه به پایان برسد، گفت: در نظر داریم که تا همین اول اسفندماه بودجه تصویب شود.

ایسنا: رئیس شورای شهر تهران از بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در دو نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد و در مورد سرانجام ساخت قطار ملی گفت: وعده ورود به خط تا پایان سال آینده را دادند.
 
 
مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز بررسی بودجه آغاز می‌شود و همه دستورها و تذکرات را حذف کرده‌ایم تا در پایان امروز بررسی بودجه به پایان برسد، گفت: در نظر داریم که تا همین اول اسفندماه بودجه تصویب شود.
 
 
وی در مورد حادثه روز گذشته خروج واگن از خط مترو با بیان اینکه قطاری در حال آزمایش بود و متأسفانه درحال آزمایش با موانع برخورد می‌کند، گفت: خوشبختانه حتی راهبر قطار آسیب جدی ندیده است؛ اما این حادثه ارتباطی با مسائل و دغدغه‌های تأمین واگن ندارد و حادثه ای بوده که پیش آمده و هنوز گزارش دقیق ارائه نکردند.
 
 
ورود قطارهای ملی به خط مترو تا پایان سال آینده
 
 
رئیس شورای شهر تهران در مورد سرانجام ساخت قطار ملی اعلام کرد: اعتبار قطارملی تأمین شده و شروع به کار کردند و وعده ورود به خط تا پایان سال آینده را دادند.
 
 
بررسی خبر قطع گسترده درختان در پادگان ۰۶
 
 
گفتند درختی قطع نکردند
 
 
چمران در مورد انتشار تصاویری در فضای مجازی در منتسب به قطع گسترده درختان در پادگان ۰۶ گفت:  در حال پیگیری هستیم اما گفتند درختی هم قطع نکردند؛ البته اگر بخواهند زمین را تحویل دهند درخت‌ها می ماند و لزومی به قطع نیست؛ چرا که در یک بخشی که ساخت و ساز می‌شود، فضای سبز باید همانگونه بماند.
 
 
وی در مورد مرگ یک پاکبان نیز اظهار کرد: در مورد مرگ این پاکبان را اطلاع دقیق ندارم اما حوادثی که عمدتا شبانه رخ می دهد مسئله تصادفات است و لباس و رنگهایی پیش بینی می‌کنند.
 
 
ال آرتی که با ریل کار می‌کند با شرایط تهران همخوانی ندارد
 
 
چمران در مورد  دلیل اختلاف و نگاه متفاوت شورا و شهرداری در مورد احداث ال. آر.تی اظهار کرد: نگاه متفاوتی نیست و ما معتقدیم ال آرتی که با ریل کار می‌کند با شرایط تهران همخوانی ندارد  و این سبب شده که به سمت تراموا به سمت چرخ پلاستیکی برویم که شبیه اتوبوس دو کابین می‌شود. ضمن اینکه باید ابعاد این پروژه بررسی دقیق شود که هنوز نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین