|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۳۸۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷


فرهیختگان: نتایج آخرین نظرسنجی تعداد مخاطبان صداوسیما و بینندگان سریال‌های تلویزیونی، نشان می‌دهد که نگرانی‌های هنرمندان و کارشناسان برای جذب مخاطب در رسانه ملی بیراه نبوده است.

تعداد مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی هر روز رو به کاهش است و این ماجرا چندان به نفع رسانه‌ای، چون صداوسیما نیست.

روند نزولی تعداد مخاطبان در بازه چهارساله گذشته در مورد چند برنامه به شرح ذیل است:

اعجوبه‌ها

آذر ۹۸: ۲۹.۷ درصد

آذر ۱۴۰۰: ۱۹.۸ درصد

دی ۱۴۰۲: حدود ۱۷ درصد

سمت خدا

آذر ۹۸: ۲۶.۲ درصد

آذر ۱۴۰۰: ۱۸.۲ درصد

دی ۱۴۰۲: حدود ۱۵ درصد

میدون

آذر ۹۸: ۱۷.۸ درصد

دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد

طبیب

دی ۱۴۰۲: حدود ۱۰ درصد

سلام صبح بخیر

آذر ۹۸: ۱۰.۵ درصد

آذر ۱۴۰۰: ۸ درصد

دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد

سیدخندان با حدود ۷ درصد، پاورقی حدود ۷ درصد، بگو بخند حدود ۸ درصد، سرنخ با کمتر از دو درصد و خوش نمک با حدود ۶ درصد جزو شکست‌خورده‌های تلویزیون در جذب بیننده هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین