|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۳۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
وزیر کشور با بیان این که باید قضاوت‌ها منصفانه، عادلانه و بر اساس تجربیات باشد، گفت: اگر بخواهم از عدم همکاری شوراها با وزارت کشور صحبت کنم، کلی حرف دارم.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی در نشست مشترک شهرداران و رؤسای اسلامی شهرهای مرکزی استان‌ها اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده تداوم راه شهداست که یقیناً در معادلات بین‌المللی تأثیر به‌سزایی خواهد داشت. البته برای ما تکلیف و دین زیادی ایجاد می‌کند.

وزیر کشور در ادامه افزود: امیدوارم خداوند توفیق درک این مسئولیت و درک مردم و خدمت صادقانه را عنایت کند.

رحمانی‌فضلی با اشاره به این که مسائل خوبی در این جلسه مطرح شد البته باید قاعده و استمرار داشته باشد، افزود: در این جلسه چند دسته مطلب مطرح شد که امور جاریه و روزانه یکی از آن‌هاست که سطوح محلی شهرداران، شوراها و استانداران انجام می‌شود. البته آمادگی لازم را داریم.

وی بیان کرد: استانداران با رویکرد همکاری جلو رفته و همچنین سیاست وزارت کشور که مبتنی بر همکاری است باید پیش گرفته شود.

وزیر کشور اظهار داشت: مسائل و مشکلاتی در این جلسه مطرح شد که مربوط به قوه قضاییه و مجلس است، البته ما با آن‌ها تعامل داریم و مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

رحمانی‌فضلی با اشاره به این که موضوعات کلان‌تر و مهم‌تری در این جلسه مطرح شده است، افزود: باید در کمیته‌ها به صورت کارشناسی مورد بحث قرار گیرد و باید قضاوت و داوری منصفانه، عادلانه و بر اساس تجربیات باشد.

وی تأکید کرد: ما نباید بگوییم همه خوب هستند و همه چیز را به گردن کمبود بودجه بیاندازیم، باید صادقانه بررسی کنیم تا ایرادات و مشکلات مشخص شود.

وزیر کشور با بیان این که شوراها و وزارت کشور یک مجموعه نظام‌مند هستند و با تقسیم کار مجازی مجموعه کارهایشان را دنبال می‌کنند، گفت: بنده اگر بخواهم از عدم همکاری شوراها با وزارت کشور صحبت کنم، کلی حرف دارم اما نباید فقط به آن‌ها بپردازیم.

رحمانی‌فضلی افزود: ما وارث یک نظام اداری و اجرایی متمرکز کلان‌بخشی در حوزه برنامه‌ریزی هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین