|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۳۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
رئیس بیمارستان ایرانیان دُبی از زیر مجموعه‌های درمانی هلال احمر ایران گفت: با توجه به روابط خوب ایران با کشور عمان برای نخستین بار یک بیمارستان ۵۰ تخت خوابی تا سال آینده در این کشور راه اندازی می‌شود.
علی اصغر فرشاد رئیس بیمارستان ایرانیان دُبی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احم بعد از تشریح اهم فعالیت‌های بیمارستان به افتتاح یک بیمارستان در کشور عمان اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود روابط خوب ایران با کشور عمان تا به حال در این کشور هیچ مرکز درمانی راه اندازی نشده بود و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای نخستین بار یک بیمارستان 50 تخت خوابی تا سال آینده در این کشور راه اندازی می شود.

فرشاد همچنین به راه اندازی سیستم تشخیص سرطان از طریق تست DNA اشاره کرد و افزود: این سیستم در حال حاضر در سه کشور جهان راه اندازی شده است و ما نیز در آینده نزدیک با بهره گیری از تجارب یک دانشمند ایرانی مقیم هلند در حال تجهیز این سیستم نوین در بیمارستان هستیم.

رئیس بیمارستان ایرانیان دُبی در ادامه از رونمایی سرود ویژه بیمارستان در دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به قدمت بیمارستان در کشور دبی، به زودی موزه ای برای معرفی خدمات و همچنین صنایع دستی ایران در محل بیمارستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار با مناسب خواندن سطح خدمات ارائه شده از سوی این بیمارستان، گفت: در عرصه دیپلماسی این بیمارستان باعث کسب جایگاه ذهنی مناسبی در میان کشورهای جهان شده و این موضوع از ارزش بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: بیمارستان جمعیت هلال‌احمر ایران در دُبی از نظر ارتباط بین المللی، ایجاد رابطه دوستی با دیگران و همچنین خدمات بشردوستانه از جایگاه بالایی برخوردار است. در واقع این بیمارستان عزت و آبروی کشور محسوب می‌شود و باید کاری کنیم که این عزت حفظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه به لزوم ارائه خدمات علمی در کنار خدمات درمانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کشور ایران به جایگاهی رسیده است که می‌تواند پزشک به دیگر کشورها اعزام کند، با توجه به این موضوع باید در زمینه ارائه خدمات علمی به ویژه تربیت دانشجویان قدم مناسبی برداشته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین