|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین، گفت: سزاواران عنوان نخست پنجمین دوره جام باشگاه های آسیا را کسب کردیم.
پیام خانلرخانی که تیمش عصر امروز (یکشنبه) با غلبه بر دانشگاده آزاد به عنوان نخست مسابقات تکواندوی جام باشگاه های آسیا در تهران دست یافت در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم به حقمان دست یابیم.

وی افزود: برای حضوری خوب در این رویداد برنامه ریزی داشتیم و با قدرت جام باشگاه های آسیا را آغاز و به پایان رساندیم.

خانلرخانی در خصوص نمایش مقتدرانه تیمش در دیدار نهایی برابر دانشگاه آزاد گفت: از حریف شناخت خوبی داشتیم و اگر بهنام اسبقی آسیب نمی دید در تمامی مبارزات انفرادی پیروز می شدیم.

سرمربی شهرداری ورامین در پاسخ به این سوال که آسیا مسابقات فوق دارای سطح فنی ایده آلی بود؟ گفت: تمامی قهرمانان ایرانی که مدال های جهانی و آسیایی دارند، روی شیاپچانگ رفتند و انصافا مبارزات زیبایی را مشاهده کردیم.

وی در خصوص استقبال نکردن تیم های خارجی از جام باشگاه های آسیا گفت: در 2 دوره اول تیم های مختلفی به ایران آمده اما در جام باشگاه ها مغلوب ایران شدند و شاید به همین دلیل است که استقبال خوبی ندارند. مطمئن باشید هر تیمی در این رویداد شرکت می کرد بازهم ایران قهرمان می شد.

خانلرخانی تصریح کرد: چنانچه تنها یک تیم از ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت کند، باشگاه های خارجی برای حضور درآن ترغیب شوند.

وی در مورد برنامه آتی تیم شهرداری ورامین گفت: خودمان را برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر که اول اسفند ماه برگزار می شود آماده کنیم. دو دیدار در این هفته خواهیم داشت که با برتری در آن می توانیم قهرمانی خود را تا حدود زیادی مسجل کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین