|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۳۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران همه نقشه های دشمنان را نقش برآب و ذلت و خواری را نصیب آن ها کرد.
سردار سرتیپ 'بهمن ریحانی' در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: انقلاب اسلامی بساط یک عمر ظلم و استبداد را در هم پیچید و عزت دوباره ای به کشور ایران بخشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در حالی به پیروزی رسید که رژیم شاهنشاهی از حمایت اکثر کشورهای دنیا برخوردار بود اما خواست خدا چیز دیگری بود و این امام (ره) و مردم ایران بودند که با دستان خالی به جنگ رژیمی رفتند که امکانات بسیاری در اختیار داشت.

سردار ریحانی با بیان اینکه به برکت انقلاب است ایران امروز در اوج قله های پیشرفت و اقتدار قرار گرفته، خاطرنشان کرد: همین موفقیت ها و پیشرفت های خیره کننده بود که دشمنان نظام را بشدت ناراحت و عصبانی کرده است اما ایران اسلامی بدون کوچکترین ترسی راه پرافتخار خود را طی می کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: تا زمانی که مردم پشت سر رهبری حرکت کنند و به مانند امروز از انقلاب و دستاوردهای آن حمایت نمایند دشمنان هرگز نمی توانند کوچکترین آسیبی به کشور برسانند.

وی در پایان و با اشاره به حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: این حضور تجدید بیعتی دوباره با امام (ره)، انقلاب و رهبری بود و باید صمیمانه از مردم قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین