.....شو رضا. بی تربیت تویی که اونقدر شعور نداری که دختری رو با شلوار و بلوز آستین بلند و روسری هنوز لخت می بینی.. تو اگه کور هم باشی همه رو لخت تصور میکنی
ناشناس
||
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اگر دین داشتی .اگر اخلاق داشتی اگر ادب داشتی نمی گفتی لخت
رضا
||
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
واسه خانم و اقایونی که مطلب بنده رو مورد انتقاد قرار دادند متشکرم ولی دوستان کمی واقعی فکر کنید اصل حرف بنده رو بچسبید بنده دارم میگم ایشون بچه یه روحانیه که کلی هم ادعا داره که اسلامو من می فهمم خوب اگه باباش روحانی نبود و مامانش هم اینقدر خودشو به امام نمی چسبوند کسی بش کاری نداشت راشونو جدا کنن بگن ما امامو قبول نداریم حله اینطور به مرادانگی نزدیکتره امام نفاق خیلی بده
ارمان
||
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
واقعا با همچین ادم های بی فکری مثل (رضا) چه جوری می خوایم پیشرفت کنیم
اخلاق حکم می کنه که دخترای دیگه که آقا زاده نیستن و با همین حجاب خواهر زاده شما تو خیابون بیان رو بازداشت کنن؟
عمل خوب همه جا خوبه عمل بد همه جا بد
شما برو دوباره از جامع المقدمات شروع کن که شایستگی اضهار نظر در مورد اخلاق رو نداری
اون رضای طفلک یکی از ایرانیهای گیر کرده در دهه شصت است!
در دهه شصت همه مسولین مملکت مانند رضا فکر میکردند!
اگر یک مردی تو چله تابستون پیراهن آستین کوتاه می پوشید هم توی خیابان با هاش برخورد اساسی می شد هم ازگزینش کنکور و راه یابی به دانشگاه محروم می شد هم استخدام در ادارات با مشکل مواجه می شد ...
وای به روزی که خانمی که اینجوری لباس می پوشید حکم .............. !!
به هر حال بنیان گذار این انقلاب و جمهوری اسلامی امام خمینی بود ...
همه در نوع لباس آزاد هستند . ایران با قوانینش خودش رو مسخره دنیا کرده . در یک فرودگاه خارجی هیچ چیز از اجتماع ایرانیان مسخره تر نیست . با شلوارک و تاپ هستن و تا میان سوار هواپیمای ایران بشن مانتو و روسری و شلوار . ما نمونه تظاهر در دنیا هستیم
پاسخ ها
شناس
||
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چرا در فرانسه یک خانم در دانشگاه و مدرسه و ادارات دولتی و ... اجازه نداره روسری بسر کنه؟این آزادیه؟
ناشناس
||
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پاسخ شناس 12:34
از نظر فرانسویها مدرسه و دانشگاه محل علم وتحصیل است و نه مکان شعار مذاهب مختلف!
چرا فکر میکنی همه دنیا مثل ما باید دانشگاهها شون رو تبدیل به زیارتگاه و مزار شهدای گمنام بکنند؟؟!!
يكي مثل شما
||
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جناب شناس، فرانسه هم اشتباه ميكنه كه راجع به حجاب ديگران تصميم ميگيره، البته با اين ايده كه پوشيه ممنوع هست موافقم چون معلوم نيست زير اون پوشيه كي هست و شايد مجرم باشه و قابليت شناسايي نداشته باشه، ولي در نوع پوشش هم ما اشتباه ميكنيم و هم فرانسه. پوشش يك امر شخصي هست و بهترين وسيله براي شناخت روحيات طرف مقابل.
پس این گشت ارشادی ( قبل از اون هم نهاد های مشابه ) به نام " امر به معروف ونهی از منکر"که 30 سال توی خیابانهای شهر های ایران با زن و بچه مردم برخورد میکنه !!
نوع لباس این خانم اصلا مهم نیست و کاملا شخصی ات. اما آنچه مهم است دروغ های سلسله وار خانواده او و مادر اوست و همچنین تلاش در عوام فریبی.
مادر این دخترک بعد از انتشار این عکس،در پستی در فیس بوک عکسی از دخترش را منتشر کرد با مقنعه ای که پیشانی و چانه او را کامل پوشانده بود و اضهار داشت دخترم جلسات هر هفته قرآنت را یادم نمیرود.... نمونه بارز پپولاریسم و عوام فریبی.
نکته آزار دهنده دیگر اینکه آیا روسری تا وسط فرق سر و پیرهن آستین کوتاه خوب است یا بد؟ جرم هست یا نیست؟ شرعی هست یا نیست؟
اگر هست پس ایران و کانادا ندارد و اگر بد نیست پس به همین چرا زنان این مرز و بوم هر روز مورد توهین و تحقیر و آزار قرار میگیرند؟
بالاهرخ موضع نوه امام در این مورد پیست؟ دخترش باید حجاب را (همانی که پایه گذار اجبار آن در ایران خانواده خودش بودند) قبول دارند یا نه؟ یا با تزویر در ایران با پیشانی بند و چانه بند و در خارج با آستین کوتاه و .. ظاهر میشوند؟
و از همه زشت تر ادعای دروغ این خانم در مورد نخبه بودن دخترش بود. آیا انقدر چنین کمبودی در خود احستس میکردید که باید به دروغ اعضا خانواده را نخبه معرقی کنید؟
یک جایزه بسیار سطح پایین در سطح شهرستان، به خاطر حضور در پروژه دسته جمعی ساخت یک فیلم 30 ثانیه ای، آن هم فقط از بین 100 نفر برنده شدن را نخبه برگزیده کانادا معرفی کردن جز کمبود و عقده چه میتواند باشد؟
دروغ...دروغ و باز هم دروغ..... آیا میتوان این را حاصل تربیت خانواده دانست؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آفرین ناشناس
بی نهایت مثبت
کاملا" با شما موافقم
متاسفانه این تلاش برای عوامفریبی و وارونه جلوه دادن حقایق توسط خانوادهای که خودشان حجاب اجباری را در این مملکت بازور بوجود آوردند زجر آور است........
در حال حاضر به جای رفتار صادقانه متاسفانه دست به عوامفریبی زده اند!!
آزادی یعنی من زن بتونم انتخاب کنم که حجاب بزارم یا نزارم و در هر دو آزاد باشم و کسی به من توهین نکنه چه با نگاهش چه با کلامش. و در هر کشوری که باشم یا زندگی کنم.
پاسخ ها
رضا
||
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آزادی حدودی داره و اون رعایت حقوق دیگران هست میشه یکی تو کشتی بشینه بعد بگه من حق دارم جای خودمو سوراخ کنم
خیلی ببخشیدا یک بی حجابی داریم ویک بی حیایی من فکر میکنم اوایی که این خانم را اولا که بصورت تصویر بوده یعنی بصورت حقیقی این تصویررا ندیدند پس نباید بیهوده قضاوت کنند با اینوجود فرض رابراین بگذارید که واقعی بوده این قبیل افرادی که تصویر اون دختر را به قضاوت می نشینند افراد بی حیایی هستند چون
در جامعه اگر شما فرد بی حجابی رادیدی که ممکنه روی شما تاثیر منفی بگذارد شما نگاه نکن برادر کور که نمی شی
به همین راحتی
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فرق میکند نوه آیت الله خمینی بنیان باشد یا شخص دیگری باشد!!
متاینسون ینخضون . یاد امام ذکر .ص . .. همانطور که تمام علما دینی میدانند و تدریس میدهند . مثالی فریضه ای بزنم در این مقاطع قران بصراحت توضیح داده و به مثال نامبرده و تمام قاریان قران بدان مشرفند و به اذقان گویند . فرض امام نباید تقبل همزیستی بین کفار را با سازشگری سر کند.... ولی کین مترجمان بتی نتوانست جوابگوی فراست امام شوند ودر شگفت به عجز گفتهایشان به اقرار ناگزیر شدند . و حال که پیش امد بگویم بانوی صدوچهل و سومین از نسل پنج تن امامان و سومین امام خمینی است که اگر میدانست فراگیری علومش تا یک دهه دیگر در معرض احتمالی رسانه ای بقوت شدت میگیرد راه نفوظ دیگری به وحی همسوهایش میرساند . و در این مورد قران اینگونه توصیه کرده . که به تمام اعمالش رامقایسه با تمامی دید و برداشت نا محرم از عملکرد خود جه برداشت خطر انگیزی که منجر به ایجاد گناه شود ببار نیاورد . معنای تار مو به تخصص اصل معنای دینی در این مورد خاص نظر مسئله ای حارزی وجود ندارد . . سوال کنید . بلطف اتحار اموین کمبودی وجود ندارد . درود و رضوان خدا بر علمای ایران زمین .... .... حال هر جه دل منافق صفت محصور میخواهد . به که گویند ...
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
لظفا" یکی این متن رو به فارسی ترجمه کنه!!!!
ناشناس
||
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
فکر نکنم خودشم فهمیده باشه که چی گفته !!!
و
||
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
هاااااااااااااا...اینی که گفتی یعنی چههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام کار نتیجه امام یعنی خنجر زدن به ارزشهای اسلام نه فقط امام.ایشون یک دختر معمولی نبودن که.مگر نه این همه ایرانی بدحجاب که چه عرض کنم بی حجاب خارج ریخته هیچکس هم رسانه ایش نمی کنه چون مهم نیست. این از این پس نگین دلش خواست نتیجه امامی تاوانش رو هم باید پس بدی .برای کسایی هم به امام و انقلاب اسلامی اش میخندن متاسفم برای این که امام اگه نبود می بخشی ها هنوز مردم میبایست ناموسشون رو از تو کاباره ها جمع کنن قابل توجه اقایون مثلا روشن فکر.
متاسفم برای خودم که 20 سال به اجبار و بزور تو مدرسه و دانشگاه چادر سرم کردند
شعور و فهم خودم انقدر ارزش نداشت که خودم تصمیم بگیرم
داشتن
دوست داشتم با انتخاب خودم حجاب داشته باشم اما زور و اجبار و فرصت تعقل و تفکر رو از آدم میگیره
سرت را از پنجره بیار بیرون رو نگاه کن!!
اون انبوه پلیس که می بینی برای لباس زنان و دختران مردم ایران (همین حالا و مانند گذشته ) تجمع کرده اند!
اگر علت رفتارشان را بخواهی میگویند:
برای زنده نگه داشتن آرمانهای پدر بزرگ (همین دختر خانم ) دارند تلاش میکنند!!
شما چطور؟ آیا تا کنون کسی شما را به زور مجبور کرده مانند پدر بزرگتان فکر کنید و لباس بپوشید؟؟!!!!!!
عمل خوب همه جا خوبه عمل بد همه جا بد
شما برو دوباره از جامع المقدمات شروع کن که شایستگی اضهار نظر در مورد اخلاق رو نداری
اون رضای طفلک یکی از ایرانیهای گیر کرده در دهه شصت است!
در دهه شصت همه مسولین مملکت مانند رضا فکر میکردند!
اگر یک مردی تو چله تابستون پیراهن آستین کوتاه می پوشید هم توی خیابان با هاش برخورد اساسی می شد هم ازگزینش کنکور و راه یابی به دانشگاه محروم می شد هم استخدام در ادارات با مشکل مواجه می شد ...
وای به روزی که خانمی که اینجوری لباس می پوشید حکم .............. !!
به هر حال بنیان گذار این انقلاب و جمهوری اسلامی امام خمینی بود ...
حداقل فرزندانش حفظ ظاهر بکنند!!
از نظر فرانسویها مدرسه و دانشگاه محل علم وتحصیل است و نه مکان شعار مذاهب مختلف!
چرا فکر میکنی همه دنیا مثل ما باید دانشگاهها شون رو تبدیل به زیارتگاه و مزار شهدای گمنام بکنند؟؟!!
کی از اخلاق میگه!
یادگار کیه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
مادر این دخترک بعد از انتشار این عکس،در پستی در فیس بوک عکسی از دخترش را منتشر کرد با مقنعه ای که پیشانی و چانه او را کامل پوشانده بود و اضهار داشت دخترم جلسات هر هفته قرآنت را یادم نمیرود.... نمونه بارز پپولاریسم و عوام فریبی.
نکته آزار دهنده دیگر اینکه آیا روسری تا وسط فرق سر و پیرهن آستین کوتاه خوب است یا بد؟ جرم هست یا نیست؟ شرعی هست یا نیست؟
اگر هست پس ایران و کانادا ندارد و اگر بد نیست پس به همین چرا زنان این مرز و بوم هر روز مورد توهین و تحقیر و آزار قرار میگیرند؟
بالاهرخ موضع نوه امام در این مورد پیست؟ دخترش باید حجاب را (همانی که پایه گذار اجبار آن در ایران خانواده خودش بودند) قبول دارند یا نه؟ یا با تزویر در ایران با پیشانی بند و چانه بند و در خارج با آستین کوتاه و .. ظاهر میشوند؟
و از همه زشت تر ادعای دروغ این خانم در مورد نخبه بودن دخترش بود. آیا انقدر چنین کمبودی در خود احستس میکردید که باید به دروغ اعضا خانواده را نخبه معرقی کنید؟
یک جایزه بسیار سطح پایین در سطح شهرستان، به خاطر حضور در پروژه دسته جمعی ساخت یک فیلم 30 ثانیه ای، آن هم فقط از بین 100 نفر برنده شدن را نخبه برگزیده کانادا معرفی کردن جز کمبود و عقده چه میتواند باشد؟
دروغ...دروغ و باز هم دروغ..... آیا میتوان این را حاصل تربیت خانواده دانست؟
بی نهایت مثبت
کاملا" با شما موافقم
متاسفانه این تلاش برای عوامفریبی و وارونه جلوه دادن حقایق توسط خانوادهای که خودشان حجاب اجباری را در این مملکت بازور بوجود آوردند زجر آور است........
در حال حاضر به جای رفتار صادقانه متاسفانه دست به عوامفریبی زده اند!!
"چهار پا خوب دوپا بد"
بعد از سالها "چهار پاخوب دو پا هم خوب "
ایران برای کسب وکار (به صورت رانتی )عالی است!
کشور های پیشرفته دنیا برای زندگی وتحصیل عالی است!
در جامعه اگر شما فرد بی حجابی رادیدی که ممکنه روی شما تاثیر منفی بگذارد شما نگاه نکن برادر کور که نمی شی
به همین راحتی
فرق میکند
خسته ام!!!
شعور و فهم خودم انقدر ارزش نداشت که خودم تصمیم بگیرم
داشتن
دوست داشتم با انتخاب خودم حجاب داشته باشم اما زور و اجبار و فرصت تعقل و تفکر رو از آدم میگیره