کد خبر: ۳۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
برخی ناظران بین الملل از سال 2015 به سال اوفول اقتصاد چین یاد می کنند
به نقل از شینهوا ، برتری برخی برندهای دیجیتال از محصولات چینی به کابوسی برای صنعت چین تبذیل شده است .

به طوری که برخی ناظران بین الملل به این دلیل از سال 2015 به سال اوفول اقتصاد چین یاد می کنند .

گفتنه می شود تنها راه نجات چین از این بحران ایجاد محصولات جدید است تا این تولید نقطه عطفی برای اقتصاد چین باشد .

گزارش ها حاکی از آن است که  طی دو ماه گذشته صادرات اسباب بازی چین 30 درصد کاهش پیدا کرده و گفته می شود در صورت عدم تولید محصول جدید در چین این درصد کاهش بیشتر هم می شود .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین