|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
همانطور که پیش بینی می شد این دیدار درشرایط خوبی برگزار شد و بازیکنان دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی دراین دیدار ازخود نشان دادند.
تیم نفت تهران دردیدار آغازین هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با شکست تیم ساییا صدر جدول رده بندی را از تیم فولاد خوزستان پس گرفت.

 در این دیدار که روز یکشنبه درورزشگاه تختی تهران برگزار شد شاگردان علیرضا منصوریان با نتیجه 3 بر یک تیم سایپای البرز را شکست دادند و هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کردند.

برای تیم نفت تهران لئوناردو پادوانی دردقیقه 32 از روی نقطه پنالتی و امیر ارسلان مطهری دردقایق 39 و 49 گلزنی کردند و شادی را به اردوی تیم خود آوردند.

تنها گل تیم سایپای البرز را حامد شیری دردقیقه 68 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

همانطور که پیش بینی می شد این دیدار درشرایط خوبی برگزار شد و بازیکنان دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی دراین دیدار ازخود نشان دادند.

شاگردان مجید جلالی که هفته گذشته برابرتیم استقلال تهران شکست خورده بودند امروز نیزدرحالی برابر تیم نفت مغلوب شدند که هدایت آن را یک استقلالی یعنی علیرضا منصوریان برعهده دارد.

تیم سایپای البرز با کسب این نتیجه همچنان با 27 امتیاز دررده هفتم باقی ماندند.

غلامرضا جباری قضاوت این دیدار را برعهده داشت و دردقیقه 28 به سجاد مشکل پور بازیکن تیم سایپای البرز کارت قرمز نشان داد و این بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد.

وی همچنین به حکیم نصاری و مهدی ترابی از سایپا کارت زرد داد و آنان را جریمه کرد.

ازنکات قابل توجه دیگر در این دیدار وقت اضافه 10 دقیقه ای بود که جباری برای این دیدار گرفت.

تیم نفت با این پیروزی صاحب 38 امتیاز شد و قبل از فولاد با 37 امتیاز و استقلال 34امتیاز در رده نخست ایستاد.

هم اکنون تیم استقلال به مصاف تیم پیکان رفته است.

تیم فولاد روزجمعه گذشته با پیروزی برابر استقلال خوزستان صدر جدول را از نفت گرفته بود و نفت باپیروزی در دیدار امروزبار دیگر به صدر جدول بازگشت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین