|
|
امروز: چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۳۶۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
در مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه پرواز هواپیمای ۸۵۱ زاهدان - تهران هواپیمایی AP-APP در زمان شروع پرواز با مشکل فنی مواجه و از سر باند به رمپ منتقل شد که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته مسافران به سالن منتقل شده و از آنها پذیرایی به‌عمل آمد. پس از بررسی‌های به‌عمل آمده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی بر طرف شد و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت کرد.

هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشریح دلایل تاخیر در چند پرواز این شرکت، از مسافران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: در مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه پرواز هواپیمای ۸۵۱ زاهدان - تهران هواپیمایی AP-APP در زمان شروع پرواز با مشکل فنی مواجه و از سر باند به رمپ منتقل شد که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته مسافران به سالن منتقل شده و از آنها پذیرایی به‌عمل آمد. پس از بررسی‌های به‌عمل آمده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی بر طرف شد و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت کرد.

در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نیز پروازهای این هواپیما طبق برنامه انجام و پروازهای تهران- یزد ۸۶۲ و ۶۱۹ یزد- مشهد را بدون تاخیر و در نهایت ایمنی انجام داد. اما در ادامه برنامه‌های پروازی این هواپیما پرواز ۶۱۸ مشهد – یزد با مشکل فنی مواجه شد که با توجه به زمانبر بودن رفع مشکل باعث به وجود آمدن تاخیر در پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران نیز شد. بنابراین مسافرین پرواز مشهد به یزد به ترمینال و بعد از آن به هتل و مسافرین یزد به تهران به ترمینال هدایت شده و پذیرایی از آنها صورت گرفت.

این پروازها پس از برنامه‌ریزی و جایگزینی هواپیما، در بامداد دوشنبه انجام شد.

در پایان این اطلاعیه نیز آمده است: شرکت هواپیمایی آسمان وظیفه می‌داند از تمامی مسافرین عزیز این پروازها بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرده و به اطلاع می‌رساند مهم‌ترین اولویت این شرکت حفظ جان مسافران و سلامت پروازها است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین