|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
اهالی شهر قدس از سیاست های تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی از جمله ویران کردن منازل، بازداشت فرزندان خود و در تنگنا قرار دادن خانواده ها با هدف کوچ اجباری آنها، به سازمانهای بین المللی شکایت کردند.
به گزارش روز یکشنبه روزنامه 'العرب الیوم'، اهالی قدس نه تنها اجازه ساخت و ساز خانه های ویران شده خود توسط رژیم صهیونیستی را ندارند، بلکه مجبور به پرداخت مالیات های گزاف به این رژیم شده اند .

'اسامه القواسمی' سخنگوی 'جنبش فتح' در این ارتباط گفت: رژیم صهیونیستی با اعمال تبعیض نژادی علیه مردم فلسطین در قدس پایتخت فلسطین، اقدام به سیاست یهودی سازی مقدسات، بازداشت فلسطینیان، ویران کردن خانه ها، اخراج، تبعید و ایجاد تنگنا در همه زمینه های زندگی و حمایت از شهرک نشینان در حمله به فلسطینیان و اهالی قدس می کنند.

القواسمی افزود: رژیم صهیونیستی در ماههای اخیر بیش از 1500 روحانی از جمله 35 زن و 1200 عضو جنبش فتح از جمله 'عدنان غیث' نماینده فتح در قدس را بازداشت و شماری کودک فلسطینی را تبعید کرد.

وی خواستار موضعگیری کشورهای عربی و اسلامی نسبت به تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین و مقدسات آنها در قدس پایتخت فلسطین شد و هشدار داد که رژیم صهیونیستی با اقدامات تجاوزکارانه خود منطقه را به سمت افراط گرایی و خشونت سوق می دهد که نتایج این امر دیر یا زود دامنگیر جهان خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین