|
|
امروز: دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۳۳۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
بلافاصله خدمه پرواز به خلبان اطلاع می دهند که قادر به کنترل مسافران نیستند و با درخواست آنها، خلبان تصمیم به بازگشت به رمپ و پیاده کردن مسافران ناراضی می گیرد. این پرواز پس از پیاده شدن چند مسافر، تیک اف کرده و به سلامت در فرودگاه مهرآباد لندینگ میکند.

ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن مسافر توضیح می دهد که پرواز تأخیر داشته و مسافران معترض روی صندلی خود نمی نشستند و خلبان تکان های ناگهانی به هواپیما داده تا مسافران روی صندلی هایشان بنشینند!

کن نیوز صفحه تخصصی خطوط هوایی درباره اتفاق پرواز تهران - کیش نوشت:  پرواز ٥٨٢١ هواپیمایی وارش از مبدا کیش به مقصد تهران. تأخیر شش ساعته پرواز به دلیل استفاده ناصحیح خدمات هوایی از واحد توان زمینی (GPU) و قطع شدن برق سمت خلبان دوم پرواز اتفاق افتاد. مهندسان، برق هواپیما را بررسی کرده و موفق به رفع نقص آن نمی شوند. یک نیروی متخصص با ابزار مناسب تر از تهران اعزام گشته تا نقص فنی را برطرف کند. گذشته از تأخیر ٦ ساعته پرواز که بدلیل نقص فنی و اعزام قطعه از تهران و … رخ داده است؛ تصاویری در شبکه های اجتماعی پخش می شود که مسافران معترض می گویند خلبان هواپیما را حرکت داده درحالیکه آنها هنوز ننشسته اند. با سوار شدن مسافران و بسته شدن درب هواپیما خلبان بدون اطلاع از اینکه چند خانواده ناراضی تصمیم به پیاده شدن از هواپیما گرفته اند، تاکسی کردن را برای قرارگیری در ابتدای باند آغاز کرده و باعث می شود مسافرانی که به نشانه اعتراض از جای خود بلند شدند، تعادل خود را از دست بدهند. بلافاصله خدمه پرواز به خلبان اطلاع می دهند که قادر به کنترل مسافران نیستند و با درخواست آنها، خلبان تصمیم به بازگشت به رمپ و پیاده کردن مسافران ناراضی می گیرد. این پرواز پس از پیاده شدن چند مسافر، تیک اف کرده و به سلامت در فرودگاه مهرآباد لندینگ میکند. اینکه چند مسافر، به نشانه اعتراض ایمنی خود و سایر مسافران را به خطر انداختند یک طرف؛ انتظار اینکه خلبان پرواز با لود کاری بالا در هنگام تاکسی، متوجه بلند شدن چند مسافر ناراضی شود، غیرمنطقی و دور از انصاف است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین