|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۸
کد خبر: ۳۳۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

رییس راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان جاسک گفت: با تلاش مجموعه راهداری جاسک در طی دو روز اخیر و با فروکش کردن آب رودخانه شریفی این مسیر ارتباطی بین دو شهرستان جاسک به بشاگرد برقرار شده است.

رسول بخش حاتمی پور رییس راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان جاسک گفت: با تلاش مجموعه راهداری جاسک در طی دو روز اخیر و با فروکش کردن آب رودخانه شریفی این مسیر ارتباطی بین دو شهرستان جاسک به بشاگرد برقرار شده است.

وی گفت: آب بردگی‌های گسترده و تخریب شانه جاده و تخریب دیوارهای برگشتی ابنیه فنی و ایجاد چاله در جاده بر اثر باران های اخیر در این مسیر به طول ۶۰ کیلومتر فقط در محدوده شهرستان جاسک ایجاد شده بود.

حاتمی پور گفت: گل روبی سطح کامل جاده انجام شده و تابلوهای علایم ایمنی در این مسیر ارتباطی نصب شده است.

 رییس راهداری و حمل نقل جاده ای جاسک گفت: بازگشایی این جاده با یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر انجام شده است.

حاتمی پور اظهار داشت: گستردگی حوزه استحفاظی شهرستان جاسک و پراکندگی روستاها کار بازگشایی مسیرها را برای راهداری جاسک با مشکل مواجه ساخته است.

رییس راهداری و حمل نقل جاده ای جاسک از همه همشهریان و مسافرین این مسیر ارتباطی خواست تا انجام کامل بازسازی و مرمت جاده با احتیاط رانندگی کنند.

وی گفت: عملیات بازگشایی جاده‌های روستایی دهستان سورک در حوزه شرق و راههای  روستایی در حوزه غرب شهرستان رو از امروز شروع کردیم و از فردا با جابجایی دستگاهها کار بازگشایی، تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی رو با جدیت تمام و با تلاش مضاعف ادامه خواهیم داد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین