|
|
امروز: دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۳۳۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
دکتر محمدرضا فرزین با بیان این که جایگاه و موقعیت بانک نسبت به دیگر بانک ها در نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور قابل توجه است، افزود: حرکت بانک ها همواره به سمت رضایت مشتریان و قرار گرفتن در مسیر بانکداری حرفه ای است که براین اساس بیش از 3 هزار شعب بانک ملی ایران در این مسیر، جایگاه ویژه ای خواهند داشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم بازنگری مجدد شاخصه ها و مبنای ارزیابی عملکرد شعب و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود بانک تاکید کرد و گفت: تمامی واحدهای بانک باید با استفاده از همه ظرفیت ها و ارائه پیشنهادات لازم به جلب رضایت مشتریان و رشد بانک کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،‌ محمد رضا فرزین در هفتمین سلسله نشست های ماهانه شعب بانک در سال جاری که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، روسای ادارات مرکزی، اداره امور شعب، شعب مستقل و تنی چند از روسای حوزه و شعب موفق برگزار شد، ضمن تقدیر از اهتمام و هم افزایی واحدهایی که توانسته اند به منظور تحقق اهداف بانک در مسیر موفقیت و تعالی سازمانی طی سال جاری عملکرد قابل توجه و چشمگیری از خود نشان دهند؛ بازنگری در شاخصه های ارزیابی عملکرد شعب، تفویض اختیارات به واحدها، ارائه بسته های اعتباری جدید و تولید محصولات فناورانه و برنامه ریزی در جهت رسیدن بانک به جایگاه قبلی را از اقدامات لازم و ضروری در بانک برشمرد .

وی در ادامه با تاکید بر این که بازنگری در شاخصه ها و مبنای ارزیابی عملکرد شعب به صورت اقلیمی و منطقه ای زمینه ساز دستیابی به نتایج مطلوب در بانک خواهد شد، گفت: این بازنگری ها باید بگونه ای صورت گیرد که جذب منابع به عنوان مهمترین مبنا و ارزش گذاری در ارزیابی ها مد نظر قرار گیرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین بر تفویض اختیارات به واحد ها و اداره امور شعب استان ها در جهت جذب منابع بیشتر تاکید کرد و اظهارداشت: شعب با ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات ارزشمند و مهم خود در حوزه های اعتباری و فناوری اطلاعات می توانند بانک را در خلق ارزش و تعالی سازمانی یاری نمایند.

دکتر محمدرضا فرزین با بیان این که جایگاه و موقعیت بانک نسبت به دیگر بانک ها در نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور قابل توجه است، افزود: حرکت بانک ها همواره به سمت رضایت مشتریان و قرار گرفتن در مسیر بانکداری حرفه ای است که براین اساس بیش از 3 هزار شعب بانک ملی ایران در این مسیر، جایگاه ویژه ای خواهند داشت.

وی با اشاره به این که بانک به دنبال جلب رضایت مشتریان است و نه سود، گفت: با برنامه ریزی و اجرای الزامات و سیاست های جدید در بانک ریل گذاری در مسیر توسعه شبکه بانکی و به دنبال آن رشد و شکوفایی اقتصاد کشور به جریان می افتد و بانک ملی ایران سهم خود را از رشد وشکوفایی اقتصاد کشور مجدد پس خواهد گرفت.

در این نشست،‌ حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران نیز با تاکید بر لزوم خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مشتریان،‌ تاکید کرد که روسای شعب و مدیران استانی باید کارگروه های سود و زیان را فعال کرده و بر لزوم تمرکز و جذب منابع مشتریان در شعب بانک تاکید داشته باشند.

مونسان گفت: بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشران در شبکه بانکی کشور نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و همواره تلاش کرده تا در کنار مردم و تولیدکنندگان قرار گیرد.

در این نشست تنی چند از روسای ادارات امور شعب گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه ارائه کردند و در ادامه به بیان و طرح دیدگاه های خود درباره مسائل بانک پرداختند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین