|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
حسینی گفت: محسن‌زاده یکی از مفاخر ارزشمند کشور است که دکترای خود را در دانشگاهMIT گرفت و اکنون در دانشگاه berkeley مشغول به تدریس است.
برنامه تلویزیونی «علم با طعم لذت» به تهیه‌کنندگی سید محسن حسینی شنبه - 13 دی - با حضور دکتر امیررضا کرمانی محسن زاده، استاد جوان دانشگاه برکلی آمریکا روی آنتن می‌رود.

حسینی گفت: دکتر امیررضا کرمانی محسن‌زاده که در خارج از کشور به نام امیر کرمانی شناخته می‌شود، استاد دانشگاهی است که شهید چمران مدرک دکترایش را گرفت.

وی ادامه داد: دکتر محسن‌زاده در زمان دانش‌آموزی خود موفق به کسب مدال برتر طلای جهانی المپیاد فیزیک شد؛ افتخاری که تاکنون تعداد انگشت شماری در کل جهان موفق به کسب آن شده‌اند، او سپس مدرک کارشناسی برق خود را از دانشگاه تهران گرفت و مقطع کارشناسی ارشد خود را در رشته کنترل از دانشگاه شریف دریافت کرد.

حسینی گفت: محسن‌زاده یکی از مفاخر ارزشمند کشور است که دکترای خود را در دانشگاهMIT گرفت و اکنون در دانشگاهberkeley مشغول به تدریس است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: این شخصیت علمی که در فرصت تعطیلات سال نو میلادی به ایران آمده، به دعوت علی عبدالعالی، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و مجری برنامه مهمان «علم با طعم لذت» می‌شود.

​برنامه «علم با طعم لذت» کاری از گروه نوجوان شبکه دو سیماست که روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 18:30 از شبکه دو پخش می‌شود. هدف اصلی این برنامه ایجاد مطالبه عمومی برای تغییر و بهبود نظام آموزشی کشور است. علم با طعم لذت شیوه‌های نوین آموزشی دنیا را بر اساس مفهوم EDUTAINMENT که از ترکیب دو واژه education آموزش و entertainment سرگرمی ساخته شده است، را تشریح می کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین