|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۳۱۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
در شاخص متوسط زمان مختومگي شكايات به تفكيك ماه، ميانگين زمان رسيدگي به درخواست‌هاي مشتريان در بهمن ماه 99 معادل 4.5 درصد نسبت به دي ماه و 15 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بهبود يافته است.
 سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و در راستاي عمل به مفاد قانون حمايت از مصرف كنندگان خودرو، سرعت رسيدگي به شكايات مشتريان را افزايش داد.

به گزارش سايپانيوز به نقل از روابط عمومي سايپايدك، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملكرد سازمان در خصوص شاخص‌هاي استراتژيك حوزه امور مشتريان، با توجه به مفاد قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان خودرو مبني بر رسيدگي به درخواست‌هاي مشتريان در كمتر از 20 روز، شركت سايپايدك 80 درصد پرونده‌هاي شكايتي در سال 99 را در مدت زمان 20 روزه تعيين تكليف كرد.

همچنين بيش از 89 درصد پرونده‌ها تا پايان بهمن ماه سال 99 مختومه شد كه نسبت به زمان مشابه سال قبل معادل 6 درصد افزايش داشته است.

بنابراين گزارش، درصد پرونده‌هاي باز از ابتداي سال جاری کاهشي بوده است. همچنين متوسط زمان انتظار و ماندگاري پرونده‌هاي باز روند كاهشي داشته و در بهمن ماه سال 99 نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 40 درصد بهبود يافته است.

این گزارش می افزاید: در شاخص متوسط زمان مختومگي شكايات به تفكيك ماه، ميانگين زمان رسيدگي به درخواست‌هاي مشتريان در بهمن ماه 99 معادل 4.5 درصد نسبت به دي ماه و 15 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بهبود يافته است.

لازم به ذكر است بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، سايپايدك در دی ماه سال 99 موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد و ضمن استمرار روند رو به رشد در سال 99, در دی ماه 99 نسبت به دوره مشابه در سال پیش بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین