|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
"جوهر نادری" در بازدید از پایانه مرزی مهران با حضور در قسمت‌های مختلف پایانه مرزی مهران بخش‌های تجاری، گمرکات، بخش مسافری و مرکز نگهداری و قرنطینه بیماران کرونایی از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
  مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری در بازدید از مرز مهران گفت: مرز مسافری مهران تا اطلاع ثانوی کماکان بسته است و مبادلات تجاری به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

"جوهر نادری" در بازدید از پایانه مرزی مهران  با حضور در قسمت‌های مختلف پایانه مرزی مهران بخش‌های تجاری، گمرکات، بخش مسافری و مرکز نگهداری و قرنطینه بیماران کرونایی از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام استاندار و تبریک سال نو به پرسنل و  عوامل مستقر در مرز  گزارشی از وضعیت موجود مرز را به قرارگاه کرونای استان و  استاندار ارسال کرد.

نادری در این بازدید بر رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکید  کرد و گفت: بخش مسافری مرز مهران در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ و برابر ابلاغ شورای امنیت کشور تا اطلاع ثانوی بسته است اما قسمت تجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی  فعال و خوشبختانه در همه قسمت های مرز پروتکل ها بهداشتی  رعایت و اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین