|
|
امروز: پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۳۱۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
دکتر سلیمانی از مردم خسارت دیده به عنوان صاحبان حقوق یاد کرد و از مسئولان صنعت بیمه استان خوزستان درخواست کرد تا تسهیلات کافی را برای آنان فراهم آورند.

پرداخت خسارت سریع، به موقع، آنلاین و متناسب در بخش شخص ثالث در همگانی سازی فرهنگ بیمه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در بازدید از پایانه پرداخت خسارات اتومبیل در اهواز با اعلام این مطلب افزود: با وجود برخی از موانع قانونی می توان با ارائه خدمات تسهیل گر و مردم محور ضریب اعتماد جامعه به این صنعت را افزایش داد.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره بر ضرورت تقویت بخش ارزیابی و کارشناسی نسبت به تسریع در عملیات بیمه گری تاکید کرد.

وی در همین راستا تصریح کرد: بیمه گران باید با اعتماد به مردم و کسب اعتماد متقابل در ارائه محصولات متنوع بیمه ای و در نهایت افزایش ضریب نفوذ بیمه موفق تر عمل کنند.

دکتر سلیمانی از مردم خسارت دیده به عنوان صاحبان حقوق یاد کرد و از مسئولان صنعت بیمه استان خوزستان درخواست کرد تا تسهیلات کافی را برای آنان فراهم آورند.

گفتنی است در این بازدید، کارکنان و همچنین ارباب رجوع این پایانه به طرح دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند که در این خصوص دستور لازم از سوی رییس کل بیمه مرکزی صادر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین