|
|
امروز: چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
کد خبر: ۲۹۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
کریمی ضمن تشریح برنامه های سندیکای بیمه گران در مباحث فرهنگسازی بیمه‌ای به لزوم تغییر ابزارهای بیمه گری اشاره کرد و گفت: امروزه ادامه عملیات بیمه گری با استفاده از ابزار الکترونیکی و دیجیتالی یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت آشکار به شمار می‌رود.
تاثیر کرونا بر کسب و کارهای بیمه غیر قابل انکار است و باید تمام مساعی خود را به کار گیریم تا تهدیدها را به فرصت مبدل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی، دکتر محمد کریمی که در جمع اصحاب رسانه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: بررسی آثار مثبت و منفی کرونا در صنعت بیمه نیاز به بررسی همه جانبه دارد که این امر بدون دسترسی به آمار و ارقام قابل اتکا ممکن نخواهد بود.

دکتر سید محمد کریمی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ها و روابط عمومی های صنعت بیمه خاطر نشان کرد: شناسایی نیاز بیمه گران و جذب آنان به سمت محصولات بیمه‌ای یک مسیر طولانی است که باید با تکیه بر تخصص و توانمندی رسانه ها و روابط عمومی ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: در بحث فرهنگ سازی و تلاش برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، نقش کارگروه روابط عمومی پررنگ‌تر از سایر کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران به شمار می‌رود.

کریمی ضمن تشریح برنامه های سندیکای بیمه گران در مباحث فرهنگسازی بیمه‌ای به لزوم تغییر ابزارهای بیمه گری اشاره کرد و گفت: امروزه ادامه عملیات بیمه گری با استفاده از ابزار الکترونیکی و دیجیتالی یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت آشکار به شمار می‌رود.

وی به اهمیت تکمیل اطلاعات و آمار در صنعت بیمه نیز تاکید کرد و گفت: انتشار دقیق و به موقع آمارها توسط صنعت بیمه می‌تواند تحلیل درستی از شرایط صنعت بیمه را در دسترس سیاستگذاران این صنعت قرار دهد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، از حذف بیمه نامه های فیزیکی به عنوان گامی بلند برای تسهیل در امر بیمه‌گری یاد کرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق در صنعت بیمه می توان جایگاه این صنعت را در نظام پولی و مالی کشور تثبیت کرد.

شایان ذکر است در این نشست سردبیران، خبرنگاران و مدیران رسانه و همچنین تنی چند از مدیران عامل صنعت بیمه نیز به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین