کد خبر: ۲۹۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
با شیوع ویروس کرونا در کشور، روابط عمومی بانک ملت در قالب های مختلف اطلاع رسانی و تبلیغی، از مشتریان دعوت کرده بود تا برای حفظ سلامتی شان، برای انجام امور بانکی خود از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای از هوشمندی بانک ملت در تبلیغات محیطی در موضوع بیماری کرونا، سپاسگزاری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محسن حدادی در نامه ای خطاب به دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و بهروزی، اقدام این بانک را برای آگاهی بخشی عمومی در زمینه بیماری کرونا و قدردانی از کادر فداکار درمان، ارزشمند خواند و آن را نشانگر تعهد این مجموعه توانمند در ایفای مسوولیت های اجتماعی دانست که در جسم و جان ایرانیان ثبت خواهد شد.

وی در این نامه با بیان این نکته که واژگان روزمره نمی تواند آنچنان که باید ستایشگر رفتار حرفه ای بانک ملت در همراهی با ملت مظلوم ایران باشد که همزمان در دو جبهه ناجوانمردانه جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه پزشکی با بیماری کرونا می جنگند، تاکید کرد: هوشمندی بانک ملت در تبلیغات محیطی در زمینه مقابله با بیماری کرونا، شایسته قدردانی است.

براساس این گزارش، با شیوع ویروس کرونا در کشور، روابط عمومی بانک ملت در قالب های مختلف اطلاع رسانی و تبلیغی، از مشتریان دعوت کرده بود تا برای حفظ سلامتی شان، برای انجام امور بانکی خود از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

همچنین این بانک از طریق تولید محتوا در فضای مجازی، از تلاش ها و ایثارگری های کارکنان نظام بانکی، کادر درمان و سایر مشاغل درگیر در برنامه ملی مبارزه با کرونا قدردانی کرده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین