|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران، ایسنا را خبرگزاری خوب و جامع در تمامی حوزه‌ها توصیف کرد و گفت: در حوزه اطلاع‌رسانی مدیریت بحران، ایسنا یکی از به روزترین خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مرجع در کشور و منطقه محسوب می‌شود.
مهندس اسماعیل نجار با حضور در غرفه ایسنا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان اینکه به طور متوسط هفته‌ای 50 زمین لرزه بین 4 تا 6.5 ریشتر در کشور رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه علی‌رغم تعداد بالای این زمین لرزه‌ها، خسارات جانی و مالی از زلزله در کشورمان زیاد نیست.

وی درباره خبرگزاری ایسنا نیز اظهار کرد: ایسنا خبرگزاری خوب و جامعی است که در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی ورود پیدا کرده و جایگاه بالایی در میان رسانه‌های کشور دارد.

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی ایسنا در اخبار مدیریت بحران و حوادث نیز خاطرنشان کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی بحران و حوادث، ایسنا اطلاع‌رسانی به موقع و البته موفقی داشته و توانسته با همین رویکرد به یکی از منابع اخبار موثق منطقه و کشور بدل شود.

نجار با اشاره به حساسیت‌های اطلاع‌رسانی در حوزه بحران خاطرنشان کرد: برای انتشار اخبار بحران، باید محدودیت‌ها و حساسیت‌ها را در نظر گرفت و اخبار از منابع موثق منتشر کرد که ایسنا با رعایت همین رویه عمل کرده و ما می‌خواهیم که پس از این نیز با ما همکاری داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین