|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
درخشان: امروز بدترين روز فوتبال ما بودوی ادامه داد: اولین نفری که علی دایی را به تیم ملی دعوت کرد مایلی کهن بود. یک نفر قتل می کند و پدر و مادر مقتول او را می بخشند اما برای یک کلام آقای مایلی کهن او بخشیده نشد و به زندان رفت.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اتفاقي که براي محمد مايلي کهن رخ داده است گفت: امروز بدترين روز فوتبال ما بود.
حمید درخشان پس از نشستی که عصر امروز سه شنبه با اعضای کادر فنی پرسپولیس داشت به این موضوع اشاره کرد و گفت: امروز بدترین روز فوتبال ایران بود. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. مردانگی کجا رفته و حرمت شاگردی و استادی چه می شود؟

وی ادامه داد: اولین نفری که علی دایی را به تیم ملی دعوت کرد مایلی کهن بود. یک نفر قتل می کند و پدر و مادر مقتول او را می بخشند اما برای یک کلام آقای مایلی کهن او بخشیده نشد و به زندان رفت. آقای مایلی کهن دیر یا زود از زندان بیرون می آید و مردم ما آنقدر لطف دارند که او با عزت این دوران را می گذراند اما روسیاهی‌اش برای فوتبال ما می‌ماند.

درخشان در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما خیلی خوب تمرین می کنند و از نظر روحی و روانی کاملا آماده اند. به خاطر اینکه به بازیکنان یادآوری کنم دیدار با استقلال چقدر مهم است امروز با آنها جلسه گذاشتیم.
وی در خصوص اختلاف نظرهایی که بین دروازه‌بانهای این تیم وجود دارد و حاشیه هایی که پیرامون پرسپولیس بوجود آمده افزود: بچه ها از نظر روحی – روانی کاملا آماده اند. ما تمریناتمان را بسیار خوب دنبال می کنیم و بچه ها از آمادگی روحی خوبی برخوردارند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صحبت های سوشا مکانی در خصوص صفحه شخصی اش و مصاحبه های اخیر این بازیکن افزود: فعلا هیچ چیز مشخص نیست. سوشا با باشگاه قرار دارد شاید خواسته در صفحه شخصی اش پستی بگذارد. تا نیم فصل فرصت زیادی باقی مانده و هیچ چیز مشخص نیست.
وی همچنین در مورد برنامه های پرسپولیس در نیم فصل خاطرنشان کرد: ما قطعا چند بازیکن خوب را جذب خواهیم کرد و این تغییر و تحولات در نیم فصل عادی است. ما در چند نقطه نیاز به تقویت داریم که مطمئنا یک مهاجم جذب خواهیم کرد و در سایر نقاط زمین هم بازیکنان خوبی به تیم اضافه می شوند.

درخشان در خصوص اردوهای پرسپولیس در نیم فصل تصریح کرد: ما یک اردوی داخلی و یک اردوی خارجی را برای تیم در نظر گرفته ایم. ایتالیا و ترکیه گزینه های خارجی ما هستند و قطعا یک اردوی داخلی را هم برگزار خواهیم کرد.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین