|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
علیرضا سهرابی، وحید عرض پیما و علی پورافشار در حالی برای قضاوت در لیگ فوتسال انتخاب شدند که همچنان مشخص نشده دلیل محرومیتشان از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات و اخلاق حرفه‌یی در فوتبال چه بود!
علیرضا سهرابی، وحید عرض پیما و علی پورافشار سه داور بین المللی بودند که بعد از قضاوت در جام جهانی باشگاهی کوچک فوتسال در کویت، از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات و اخلاق حرفه‌یی در فوتبال محروم شدند و حتی مدت محرومیتشان هم اعلام نشد.

این در حالی بود که اصفهانیان رئیس کمیته داوران با اعزام این سه داور به کویت موافقت کرده بود و حتی مهدی محمد نبی هم پای برگه درخواست کویتی ها برای رفتن داوران به این مسابقات را امضا کرده بود.

با این وجود مشخص نشد دلیل کمیته رسیدگی به تخلفات و اخلاق حرفه‌یی در فوتبال برای محرومیت این سه داور چه بود و اصلا چرا این کمیته به جای کمیته داوران و کمیته انظباطی وارد عمل شد. این در حالی است که گفته می شد سه داور بین المللی بدون اجازه فدراسیون فوتبال به این مسابقات رفته اند اما با گذشت زمان، تمام مسئولانی که باید اجازه اعزام این داوران را می دادند، اعلام کردند که هیچ گاه مانع حضورشان در کویت نشدند.

همچنین اسنادی منتشر شد که نشان می داد اعزام داوران با تائید AFC انجام شده و فدراسیون کویت هم اجازه استفاده از این داوران را از ایران گرفته است.

تمام این اتفاقات باعث شد ابهام در محرومیت سهرابی، عرض پیما و پور افشار باقی بماند. اما با اعلام اسامی داوران هفته اول لیگ برتر مشخص شد که این سه داور هیچ تخلفی مرتکب نشدند و می توانند در لیگ ایران قضاوت کنند.

علیرضا سهرابی در هفته اول لیگ به تبریز می رود و در بازی شهرداری این شهر با تاسیسات دریایی تهران را سوت خواهد زد. عرض پیما و پور افشار هم دیدار دو تیم تندیس ماهان قم و شهرداری ساوه را قضاوت خواهند کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین