|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۲۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹
هفته سیزدهمِ لیگ برترِ فوتبال با پیروزی تیم های پرسپولیس،فولادخوزستان،سپاهان، نفت تهران، راه آهن و تراکتور سازی پیگیری شد.
در هفته سیزدهمِ لیگ برترِ فوتبال روز پنجشنبه ، پرسپولیس با تک گلِ محمد نوری مقابل پیکان به پیروزی رسید.

شاگردان درخشان با این پیروزی 18 امتیازی شدند و به مکان هشتم جدول رده‌ بندی لیگ برتر صعود کردند، پیکان هم با 15 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.
دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی هم  در ادامه این دیدارها از ساعت 16:50 (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و در نیمه دوم نیز بازی تا لحظات پایانی با همین نتیجه ادامه پیدا کرد، اما در دقیقه 90 فولاد صاحب یک ضربه پنالتی شد که سروش رفیعی موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کند.

در ادامه بازی های این هفته روز جمعه ، تیم سپاهان در فولاد شهر با نتیجه 3 بر 2 از سد مهمان خود، استقلال‌ خوزستان گذشت و 23 امتیازی شد.
در این بازی مهدی شریفی 2 بار و وریا غفوری یکبار برای سپاهان و محمد اوسانی و روح اله سیف اللهی برای استقلال گلزنی کردند.

نفت هم در ورزشگاه دستگردی تهران با تک گل دقیقه 36 لئوناردو پادووانی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، مهمانش پدیده مشهد را شکست داد.
 دیدار تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز با برتری قاطع سه بر یک شاگردان خطیبی به پایان رسید، تا تراکتورسازی با 27 امتیاز صدرنشینی اش را تدوام بخشد.

گسترش فولاد هم با 11 امتیاز در رده چهاردهم لیگ قرار دارد.
دیدار تیم های سایپا و راه آهن هم با برتری دو بر یک شاگردان حمید استیلی به پایان رسید.
بازی نفتِ مسجد سلیمان با ذوب آهن یک به یک مساوی پایان یافت.

منبع: شبکه‌خبر



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین