|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۲۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مناظره ماهیت عشق عصر امروز(چهارشنبه) از ساعت 18 تا 20 در سالن اصلی کنگره برگزار خواهد شد.
در حاشیه سومین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی که از صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی گشایش یافته، نشست مناظره با عنوان «شور و شعور مهرورزی» پیرامون ماهیت عشق با حضور اساتید و متخصصان بنام روانپزشکی و روانشناسی کشور برگزار می شود.
سومین کنگره «علوم اعصاب پایه و بالینی» از روز چهارشنبه (7 آبان ماه) به مدت سه روز به همت انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در مرکز همایش های رازی این دانشگاه برگزار می شود که دانشجویان نیز برای شرکت در این کنگره و استفاده از مباحث علمی به ویژه برنامه های کمیته دانشجویی کنگره می توانند با کارت دانشجویی از تخفیف ویژه بهره مند شوند.

مناظره «ماهیت عشق» از جمله برنامه های کمیته دانشجویی کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی است که امسال برای اولین بار به همت جمعی از دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در تهران در کنگره سالانه علوم اعصاب تشکیل شده است.
در مناظره «شور و شعور مهرورزی» مباحثی همچون «ماهیت عشق» و «چگونگی منتهی شدن عشق به ازدواج»، «انحراف در عشق و مشکلات ناشی از آن»، «ماهیت انحراف در عشق به عنوان یک پدیده بیولوژیک، هنجار یا ناهنجار اجتماعی»، «تنوع طلبی در عشق»، «تبعات ترد از عشق و تبدیل آن به تنفر»، «عشق کاذب» و این که «آیا عشق، اعتیاد رفتاری است؟» مطرح خواهد شد.

مناظره ماهیت عشق عصر امروز(چهارشنبه) از ساعت 18 تا 20 در سالن اصلی کنگره برگزار خواهد شد.

بخش Neuroweekend(نوروویکند) نیز که از برنامه های کمیته دانشجویی سومین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی و خلاقیت محور است در روز اول کنگره با طرح ایده های دانشجویان و قشر جوان شرکت کننده آغاز خواهد شد. در روز دوم کنگره، این ایده ها، پرورش یافته و اجرایی می شود، در روز سوم نیز ارائه ایده ها و امتیازبندی به آنها صورت می گیرد که براساس امتیازات کسب شده به بهترین ایده، جایزه ای تعلق خواهد گرفت.
این بخش در سالن 7 مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران و از ساعت 13:30 تا 15:30 روز چهارشنبه (روز اول کنگره)، ساعت 13 به بعد روز پنجشنبه ( روز دوم کنگره) و ساعت 8 تا 13 روز جمعه (روز سوم کنگره ) برگزار می‌شود.

پانل «مغز و فضا» نیز به همت کمیته دانشجویی کنگره علوم اعصاب در روز دوم کنگره (پنجشنبه) از ساعت 11 تا 13 در سالن 5 مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود و در آن مباحث «علوم اعصاب در هوا فضا» توسط کارشناسان و محققان پژوهشگاه فضایی ایران، تعریف و تشریح خواهد شد.
کارگاه «تشریح مغز انسان» که از دیگر برنامه های کمیته دانشجویی کنگره است در سالن تشریح دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و در سه نوبت، ساعت 10 تا 12 و 15 تا 17 روز پنجشنبه ( روز دوم کنگره ) و همچنین ساعت 8 تا 10 روز جمعه (روز آخر کنگره ) برگزار خواهد شد.

شرکت در برنامه های کمیته دانشجویی کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی برای عموم و به ویژه دانشجویان بلامانع خواهد بود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین