کد خبر: ۲۷۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
در این سامانه تقریبا همه امور روزمره یک مشتری بانک قابل انجام است. علاوه بر تراکنش هایی مانند دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، ساتنا و پایا، پرداخت اقساط و ....، خدماتی مانند قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی نیز در «بام» ارائه می شود.
بانک ملی ایران که اکنون بیش از 9 دهه از حضورش در فضای اقتصادی کشور می گذرد، یکی از نخستین سازمان های کشور است که سال ها پیش، رایانه را وارد عملیات روزمره خود کرد، اما این روند تا جایی پیش رفته که امروز یکی از پیشرفته ترین خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت در بانک ملی ایران ارائه می شود.

 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بانک ملی ایران، «بام» یکی از سامانه های منحصر به فرد نظام بانکی است که به صورت رایگان و سهل الوصول در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار دارد.

در این سامانه تقریبا همه امور روزمره یک مشتری بانک قابل انجام است. علاوه بر تراکنش هایی مانند دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، ساتنا و پایا، پرداخت اقساط و ....، خدماتی مانند قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی نیز در «بام» ارائه می شود.

«بام» نه یک محصول ثابت، بلکه یک موجود زنده است که در هر دوره زمانی مشخص، به روز شده و امکانات تازه ای به کاربر ارائه می کند.

«بام» ایمن است و از چند مسیر فیزیکی و مجازی، امنیت کاربر را تامین می کند. «بام» علاوه بر این که توانسته از جشنواره های متعدد جوایز و از سازمان های متعدد تاییدیه های لازم را کسب کند، از سوی کاربران نیز با استقبال کم سابقه ای مواجه شده است، به طوری که می توان آن را یکی از مطلوب ترین محصولات بانک ملی ایران در فضای مجازی دانست.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین