|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
نقش بی بدیل رسانه ملی در انتقال پیام و پوشش مطلوب مراسم بازسازی واقعه غدیر در سراسر کشور بویژه از شبکه‌های استانی شایسته تقدیر است.
دبیرخانه مرکزی ستاد بازسازی غدیر با صدور بیانیه‌ای از تلاش رسانه‌های جمعی،‌ عوامل اجرایی،‌ هدایت‌ها و راهنمایی علما و مراجع عظام تقلید،‌ سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی که در برپایی هرچه با شکوه‌تر و برگزاری بازسازی واقعه غدیر کمک کردند، تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بدون تردید ترویج فرهنگ غدیر که امتداد همان خط رسالت‌های الهی و اوج این خط نورانی و روشن در طول تاریخ است می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌ها، گرفتاری‌ها و رنج‌ها را از جامعه بزداید و عامل نجات ستمدیدگان و مستضعفان جهان باشد.

به فضل الهی امسال نیز همچون سال‌های گذشته بازسازی واقعه غدیر در 113 شهر کشور با حضور میلیونی مردم برگزار شد و رسانه‌ها اعم از رسانه‌های دیداری و شنیداری به عنوان یکی از مهمترین ارکان موثر در تبلیغ پیام غدیر حقیقتاً‌ سنگ تمام گذاشته و باید به همه دست‌اندرکاران و متولیان آنها خسته نباشی و دست مریزاد گفت.

نقش بی بدیل رسانه ملی در انتقال پیام و پوشش مطلوب مراسم بازسازی واقعه غدیر در سراسر کشور بویژه از شبکه‌های استانی شایسته تقدیر است.

استقبال کم نظیر مردم ولایی از این برنامه و هدف گذاری متولیان امر برای بازسازی واقعه غدیر در برخی از شهرهای کشورهای اسلامی نیازمند پشتوانه مهمی همچون رسانه‌ها است که امسال نشان داده است این هدف دور از انتظار نیست.»


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین