|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
برنامه بازگشت حجاج تا 7 آبان امسال ادامه دارد و در جریان آن تمام 19 هزار و 800 حاجی که از فرودگاه امام به سرزمین وحی اعزام شده بودند از طریق همین فرودگاه به سمت شهرهای خود روانه خواهند شد.
مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با بیان اینکه طرح تحویل بار حجاج در منازل آن‌ها منتفی شده است از پایان عملیات بازگشت حاجیان به کشور تا هفتم آبان خبر داد.

سعید چلندری تصریح کرد: عملیات بازگشت حجاج به کشور که از 17 مهرماه آغاز شده شامل 51 پرواز ورودی به فرودگاه امام می‌شود که تاکنون در قالب 8 پرواز حدود 3 هزار نفر از حاجیان به کشور بازگشتند.

وی ادامه داد: برنامه بازگشت حجاج تا 7 آبان امسال ادامه دارد و در جریان آن تمام 19 هزار و 800 حاجی که از فرودگاه امام به سرزمین وحی اعزام شده بودند از طریق همین فرودگاه به سمت شهرهای خود روانه خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه امام (ره) با ابراز رضایت از فرآیند بازگشت حجاج به کشور اظهار کرد: خوشبختانه فضایی که برای اسکان مستقبلین در نظر گرفته شده بود کفایت سفرهای چند روز گذشته را کرده است و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به زمان بندی مناسب پروازها تا پایان عملیات حج امسال نیز مشکلی نداشته باشیم.

چلندری با بیان اینکه طرح تحویل بار حجاج در منازل آن‌ها منتفی شده است گفت: سازمان حج و زیارت چندان نظر مثبتی به این موضوع نداشت، از این رو طبق روال سال‌های گذشته تحویل بارها در فرودگاه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با این وجود تمام فرآیند فرود هواپیما تا ترخیص مسافر از ترمینال کمتر از 45 دقیقه طول می‌کشد و خوشبختانه حجاج نیز تاکنون مشکل خاصی نداشته‌اند. 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین