|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
»
کد خبر: ۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
رئیس کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه مسئولیت همه نقص های موجود در کار بانک مرکزی را می پذیرد گفت: بسیاری از مسائل پیش آمده در اقتصاد خارج از کنترل سیاست گذار پولی بود.
محمود بهمني امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل جدید بانک مرکزی با اشاره به مسائل فراوان سياسي و اقتصادي در کشور گفت: بسياري از مسائلي که پيش آمد خارج از کنترل سياستگذار پولي کشور بود.

رئيس کل سابق بانک مرکزي در این مراسم که با حضور معاون اول رئيس جمهور، نوبخت معاون رئيس جمهور و مديران عالي شبکه بانکي کشور همراه بود اظهار داشت: هرگونه موفقيتي در طي اين مدت نصيب بانک مرکزي شده نتيجه همت والاي کارکنان بانک مرکزي است و هر نقصاني که بوده به عهده اينجانب است.

بهمني خطاب به کارکنان بانک مرکزي بیان داشت: با هم عهد کرده بوديم خستگي را خسته کنيم، خوب به قولتان عمل کرديد خدا قوت. اکنون که قرار است از شما دور شوم باز هم خود را از شما مي‌دانم.

وي همچنين به ساماندهي مطالبات معوقه در شبکه بانکي کشور اشاره کرد و با بيان اينکه مطالبات مطالبات معوق بانک ها 35 درصد بود که به 15.1 درصد کاهش یافت گفت: نظام پرداخت الکترونيک بانکي در طي اين مدت رشد چشمگيري داشته و يکي از اقدمات ما در اين مدت تاسيس صندوق ضمانت سپرده بود که انجام شد.
 

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین