|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۳۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
مصوباتی که هیات دولت در این سفر داشتند، با ارزیابی مشکلات استان بود که ان‌شاءالله با پیگیری استاندار و مسئولان شاهد تخصیص بودجه و حل مشکلات باشیم. خواست مردم اصلی ارومیه بهبود وضعیت دریاچه ارومیه است.
 نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به سفر اخیر هیات دولت به آذربایجان غربی گفت: هیات دولت در این سفر با ارزیابی مشکلات مردم مصوباتی داشت که ان‌شاءالله با پیگیری و برنامه‌ریزی اجرایی شوند. خواست اصلی مردم ارومیه بهبود دریاچه ارومیه است.

روح‌الله حضرت‌پور طلاتپه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجان غربی بیان کرد: از آقای روحانی و هیات دولت بابت حضور در این سفر استانی تشکر می‌کنم. بیشترین پروژه‌هایی که آماده افتتاح و کلنگ‌زنی بود مربوط به حوزه وزارت بهداشت، نیرو و کشاورزی بود.

وی در ادامه بیان کرد: از پروژه‌های مهمی که آقای روحانی با حضور در این سفر افتتاح کردند، پروژه قطار و بیمارستان مرحوم آیت‌الله خویی بود که مردم استان چندین سال بود که منتظر افتتاح این پروژه‌ها بودند.

وی تصریح کرد: مصوباتی که هیات دولت در این سفر داشتند، با ارزیابی مشکلات استان بود که ان‌شاءالله با پیگیری استاندار و مسئولان شاهد تخصیص بودجه و حل مشکلات باشیم. خواست مردم اصلی ارومیه بهبود وضعیت دریاچه ارومیه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله هیات دولت با برنامه‌ریزی اولین شعار دولت آقای روحانی را که احیای دریاچه ارومیه بود، عملی کند. البته آقای رئیس جمهور تا به امروز هر آنچه در توان داشته، انجام داده است، اما با توجه به عملکرد ستاد احیا و عدم برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی که برنامه‌ای برای تبدیل آبیاری قطره‌ای و ارائه راهکارهای دیگر نداشتند و صرفا بودجه اختصاصی ستاد احیا را خرج کردند می‌طلبد پیگیری جدی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: خواسته اصلی مردم ارومیه چه در جلساتی که با آقای رئیس جمهور و وزرا داشتند احیای دریاچه ارومیه و قطار سریع‌السیر ارومیه به تبریز و وصل کردن قطار ارومیه – مراغه به مرز ترکیه بود؛ چرا که ارتباط با همسایگان، صادرات و واردات را رونق می‌بخشد که هم به نفع استان و هم به نفع کشور است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین