کد خبر: ۲۳۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
قطعی اینترنت ADSL (وای فای) مخابرات، اینترنت همراه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و نیز بروز اختلال در آنتن دهی تلفن همراه این شرکت ها طی برخی روزهای هفته جاری اعتراض شهروندان فیروزکوهی استان تهران را به دنبال داشت.
 قطعی اینترنت ADSL (وای فای) مخابرات، اینترنت همراه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و نیز بروز اختلال در آنتن دهی تلفن همراه این شرکت ها طی برخی روزهای هفته جاری اعتراض شهروندان فیروزکوهی استان تهران را به دنبال داشت.

به گزارش ایرنا، شهرستان فیروزکوه از ظهر یکشنبه هفته جاری(27 آبان) با قطع آنتن اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و نیز اینترنت مخابرات مواجه بود.
قطعی اینترنت ایرانسل و شرکت مخابرات تا پایان یکشنبه شب مرتفع شد و آنتن کاربران بازگشت اما مشکل اپراتور همراه اول در آنتن دهی و اینترنت تا روز چهارشنبه نیز ادامه داشت.
خبرنگار ایرنا برای کسب جزییات مربوط به علت این مشکل با رئیس مخابرات شهرستان فیروزکوه تماس گرفت که وی اظهارداشت: در این باره مصاحبه نمی کنم.
یکی از مسئولان نمایندگی شرکت ایرانسل مستقر در فیروزکوه نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مشکل ما همان روز یکشنبه برطرف شد.
به دنبال آن خبرنگار ایرنا علت این مشکل را از مسئولان دفتر پیشخوان اپراتور همراه اول مستقر در شهرستان فیروزکوه جویا شد که توضیح دادند: قطعی به دلیل بروز مشکل فنی بوده و با پیگیری ها از صبح چهارشنبه مرتفع شده است.
یکی از مسئولان این دفتر خاطرنشان کرد: به دلیل پائین بودن سرعت اینترنت در فیروزکوه نوسانات مقطعی طبیعی است.
وی اظهارداشت: 6 ماه گذشته به پیشنهاد مخابرات، مبلغی را برای ارتقای سرعت اینترنت (اینترنت FTTH) شهرستان پرداخت کرده ایم اما باوجود وعده یک هفته ای آنها تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
تلاش ایرنا برای اخذ پاسخ مسئولان بویژه مخابرات در این زمینه بی نتیجه ماند.
شهرستان فیروزکوه در 120 کیلومتری شمال شرق پایتخت واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین