|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۳۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
در دیگر بازی تیم گلدن استیت واریرز در خانه در سالن اوراکل آرنا با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۱۱ مغلوب حریف خود میلواکی باکس شد. تیم گلدن استیت علاوه بر پاره شدن نوار هشت پیروزی متوالی، ستاره تیم خود استفن کری را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.
 مسابقات لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد.

در جریان رقابت‌های NBA، اوکالاهاما سیتی تاندر در خانه در سالن چیساپیک انرژی آرنا موفق شد میهمان خود هیوستون راکتس را با نتیجه ۹۸ بر ۸۰  شکست دهد. پاول جورج موفق شد ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی در ۳۵ دقیقه کسب کند تا اوکلاهاما در نبود ستاره خود راسل وستبروک پیروز شود. این دومین بازی متوالی بود که وستبروک به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ در آن غایب بود. استفن آدامز ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند، ترنس فرگوسن و دنیس شرودر هر کدام ۱۴ امتیاز کسب کردند، تا هفتمین پروزی متوالی اوکلاهاما بعد از چهار شکست متوالی اول فصل رقم بخورد.

برای هیوستون جیمز هاردن ۱۹ امتیاز کسب کرد ولی فقط ۷ شوت موفق از ۱۹ اقدام خود را وارد سبد کرد. کلینت کاپلا هم ۱۷ امتیاز کسب کرد، ولی نوار پیروزی های متوالی هیوستون پاره شد و نتوانست چهارمین پیروزی متوالی خود را رقم بزند. اریک گوردون به خاطر مصدومیت از ناحیه ران پای راست، سومین بازی متوالی برای هیوستون را از دست داد. کارملو آنتونی ستاره هیوستون که فصل قبل در اوکلاهاما بازی می کرد، پس از اینکه در کوارتر اول وارد بازی شد، غالبا مورد تشویق هواداران حاضر در سالن قرار گرفت ولی فقط یک شوت موفق از ۱۱  اقدام خود را وارد سبد کرد.

در دیگر بازی تیم فینیکس سانز در خانه در سالن تاکینگ استیک ریسورت آرنا در یک بازی نزدیک و جذاب در پایان وقت های اضافی اول با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۹ مغلوب میهمان خود بوستون سلتیک شد. برای بوستون ستاره این تیم کایری آیرویگ ۳۹ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۶ پرتاب سه امتیازی موفق در ۴۳ دقیقه کسب کرد که ۱۸ امتاز را در کوارتر چهارم و وقت های اضافی نخست به دست آورد. مارکوس موریس که مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بود ۱۷ امتیاز کسب کرد و موفق شد در ۱.۱ ثانیه مانده به پایان بازی پرتاب سه امتیازی خود را وارد سبد  فینیکس کند و بازی را در عدد ۱۰۰ به تساوی و وقت های اضافی بکشاند. جیلان براون هم موفق شد برای بوستون ۱۷ امتیاز کسب کند که تمامی امتیازات خود را در نیمه دوم کسب کرد.

بوستون در حالی پیروز بازی دیشب شد که ۲۲  امتیاز از حریف خود عقب بود. برای فینیکس دوین بوکر ۳۸ امتیاز و ۹ پاس گل کسب کرد. بوکر در سه تقابل اخیر با بوستون موفق به کسب ۱۴۶ امتیاز شده است از جمله ۷۰ امتیازی که در تاریخ ۲۴ مارچ ۲۰۱۷ مقابل بوستون کسب کرد. تی جی ورن که بعد از تاریخ ۳۱ اکتبر، بار دیگر در ترکیب شروع کننده بازی قرار گرفته بود ۲۹ امتیاز کسب کرد. این سومین حضور در ترکیب اصلی برای ورن بود. بازیکن سال اولی سانز، دی آندر ایتون ۱۴ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کرد و مورد تمجید سرمربی جوان بوستون برد استیونز قرار گرفت و او را یک استعداد خاص معرفی کرد.

در دیگر بازی تیم گلدن استیت واریرز در خانه در سالن اوراکل آرنا با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۱۱ مغلوب حریف خود میلواکی باکس شد. تیم گلدن استیت علاوه بر پاره شدن نوار هشت پیروزی متوالی، ستاره تیم خود استفن کری  را هم به دلیل مصدومیت از دست داد. برای میلواکی اریک بلودزو ۲۶ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل، جیانیس آنتتکونپو ۲۴ امتیاز و ۹ ریباند و مالکوم برودان ۲۰ امتیاز کسب کردند تا دومین پیروزی متوالی میلواکی در اوراکل آرنا بعد از پیروزی ۱۱۶ بر ۱۰۷ در تاریخ ۲۹ مارچ را رقم بزند.

برای گلدن استیت، کلی تامپسون ۲۴ امتیاز و کوین دورانت ۱۷ امتیاز و ۹ پاس گل ثبت کردند. برنده دو عنوان  بهترین مدافع لیگ یعنی دریموند گرین به خاطر مصدومیت قبل از بازی نتوانست تیمش را همراهی کند. گین بعد از احساس درد در عضلات پای چپ سریعا به رختکن تیم رفت و دیگر به زمین مسابقه بازنگشت. استفن کری هم در کوارتر سوم هنگام درگیری با اریک بلودزو از ناحیه ران پا دچار آسیب شد و بازی را ترک کرد. میزان مصدومیت کری بعد از گرفتم ام آر آی از وی مشخص خواهد شد. شکست دیشب اولین باخت گلدن استیت در خانه بود و رکورد کلی این فصل گلدن را به ۱۰ پیروزی و ۲ شکست تنزل داد ولی با این حال هنوز پس از رکورد ۲۴ پیروزی و صفر شکست در فصل ۱۶-۲۰۱۵، دومین رکورد گلدن استیت محسوب می شود.

بازی دیشب با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به قربانیان تیراندازی اخیر در تاوزنت اوکز برگزار شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین