|
|
امروز: چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۴
کد خبر: ۲۳۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
معاون مدیرعامل بیمه ایران با توجه به موضوع مطرح شده در رسانه ها در خصوص تاخیر مجمع بیمه ایران نسبت به مجمع بیمه مرکزی گفت این مساله نه از حیث شکلی و ماهوی ایراد دارد و نه اتفاق بدیعی است و مشابه این اتفاق در سالهای 90 ، 91 ، 92 و 95 نیز افتاده است.
 معاون مدیرعامل بیمه ایران گفت: چرخش شغلی و جابجایی موقعیتهای خدمتی نوعی فرصت سازی برای بالندگی بیشتر کارکنان و سازمان است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، محمدمهدی اعلایی در مراسم تودیع و معارفه آقایان رضوی در پایانه خسارت غرب تهران و پرتوی در شعبه اسلامشهر، با بیان اینکه پرداخت خسارت ویترین خدمتی هر شرکت بیمه است و مشتریان ما بیشتر در واحدهای خسارت جلب و حفظ می‌شوند، افزود: به دنبال ایجاد پایانه های تخصصی خسارت اتومبیل در شهرهای پرجمعیت و تخصصی کردن واحدهای پرداخت خسارت در رشته های مختلف بیمه ای در پایتخت هستیم و این اقدام را گامی موثر در رضایت مندی مشتریان ، افزایش سرعت و دقت و نظارت پذیری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه بیمه ایران حدود ۴۰ درصد بازار بیمه کشور را در اختیار دارد ولی مدیران  بیمه ایرانی حدود ۷۰ درصد کل صنعت بیمه را مدیریت می‌کنند به اهمیت کادر سازی و مدیر پروری در بیمه ایران اشاره کرد و گفت: بیمه ایران معدن غنی منابع انسانی مجرب ، مسلط و مبتکر در صنعت بیمه کشور است و تاکنون نیز علاوه بر بهره مندی از توان ارزشمند کارکنان پرتوانش در ارتقاء خدمت رسانی در داخل شرکت ، در کمک به تامین مدیران مجرب مورد نیاز در سایر شرکتهای بیمه ای دریغ نکرده و همواره در نقش رهبر بازار بیمه در کشور بزرگوارانه نقش آفرینی کرده است.

معاون مدیرعامل بیمه ایران با توجه به موضوع مطرح شده در رسانه ها در خصوص تاخیر مجمع بیمه ایران نسبت به مجمع بیمه مرکزی گفت این مساله نه از حیث شکلی و ماهوی ایراد دارد و نه اتفاق بدیعی است و مشابه این اتفاق در سالهای 90 ، 91 ، 92 و 95 نیز افتاده است.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین