|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۳۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که شعب «ملی پلاس» تمام الکترونیک و بدون حضور بانکدار اداره می شوند، ادامه داد: در برخی از این شعب، رباتی وجود دارد که به زبان فارسی با مشتری ارتباط برقرار کرده و خدمات لازم را ارائه می دهد.
 «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: پس از ارائه سوپر محصولاتی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله» و اپلیکیشن «60»، بانک ملی ایران به زودی سوپر محصول دیگری با عنوان «ملی پلاس» را رونمایی خواهد کرد.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده با بیان این که اکنون 90 سال از تاسیس نخستین شعبه این بانک گذشته است، افزود: با این حال سیر تحول در بانک ملی ایران هرگز متوقف نشده و در همین راستا به زودی شعبی از بانک افتتاح خواهند شد که در کشور بی نظیر و در دنیا کم نظیرند.

وی اظهار کرد: این شعب که تحت عنوان «ملی پلاس» راه اندازی خواهند شد، امکاناتی منحصر به فرد برای مشتریان به همراه خواهند داشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که شعب «ملی پلاس» تمام الکترونیک و بدون حضور بانکدار اداره می شوند، ادامه داد: در برخی از این شعب، رباتی وجود دارد که به زبان فارسی با مشتری ارتباط برقرار کرده و خدمات لازم را ارائه می دهد.

وی افزود: در نوع دوم شعب «ملی پلاس»، چیدمان بسیار جدیدی پیاده سازی شده که برای «نوجوانان» و «جوانان» بسیار جذاب خواهد بود.

به گفته حسین زاده، مشتریان بانک ملی ایران با آغاز به کار شعب «ملی پلاس» تحولی ساختاری و خیره کننده را مشاهده خواهند کرد؛ اقدامی که حتی در نظام بانکی می تواند انقلاب ایجاد کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین