|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۲۱۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
سرمربی مراکش در پاسخ به این سوال که برنامه او برای دیدار آینده این تیم چیست گفت: اول به رختکن می‌رویم و بعد تصمیم می‌گیریم.
سرمربی مراکش می‌گوید ایران در ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک بود و تیمش روی تنها اشتباهی که داشت بازی را باخت.

 اروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ایران در نخستین دیدار این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: ایران روی ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک بود. ما فرصت‌هایی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و در آخر روی یک اشتباه متضرر شدیم و باختیم.

او افزود: به نظرم تیم ما خوب بازی کرد. ما تلاش کردیم برنده بازی باشیم اما موفق نشدیم. این فوتبال است.

سرمربی مراکش در پاسخ به این سوال که برنامه او برای دیدار آینده این تیم چیست گفت: اول به رختکن می‌رویم و بعد تصمیم می‌گیریم.

رنار در ادامه بیان کرد: من بسیار ناامید و شرمنده هستم. من حتی اگر بازی مساوی هم می‌شد شرمنده بودم. بنابراین می‌توانید تصور کنید که چه احساسی دارم. وقتی این همه موقعیت داشته باشید، شکست چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ من فکر می‌کنم بدترین چیزی که می‌توانست اتفاق بیفتد این بود که در دقایق پایانی گل دریافت کنیم و شکست بخوریم. به ایران به خاطر این برد تبریک می‌گویم. الان برای دیدار آینده متمرکز خواهیم شد.

خبرنگاری درباره این شکست از سرمربی مراکش پرسید که تیمش چه مشکلی داشت که در پایان با شکست از زمین بازی خارج شد و شیرهای اطلس خودکشی کردند؟ رنار در پاسخ به این خبرنگار گفت: ما توپ‌های زیادی در این دیدار از دست دادیم. این غیر معمول بود. علت این ماجرا این بود که ایرانی‌ها دارای ترکیب‌بندی بودند که مورد انتظار ما نبود. آن‌ها توپ‌های بلندی را برای یکدیگر ارسال می‌کردند ولی همیشه حق با برنده است. البته در این مسابقه‌ها که قرار است سه مسابقه برگزار شود همچنان امیدواریم. حریفان ما تیم‌های خوبی هستند.

او در پاسخ به این سوال که در رختکن پس از شکست به بازیکنانش چه نکاتی گفته است بیان کرد: همه آن‌ها احساس سرشکستگی می‌کردند و ما فقط باید خودمان را سرزنش کنیم. در صحنه گل خطاهایی پیش آمد و در نهایت خودمان به خودمان گل زدیم. ما مقابل تیمی بازی می‌کردیم که انتظار داشتیم که برخی توپ‌ها را دفع کند و از ضد حمله‌ها استفاده کند. مسئولیت خطاهایی که بازیکنان در صحنه منجر به گل انجام دادند بر گردن من است. ما باید خودمان را برای دو بازی آینده آماده کنیم.

رنار در ادامه درباره افت تیمش در نیمه دوم گفت: واقعیت این است که در 20 دقیقه اول، بازی دست ما بود و باید در این مدت یک گل می‌زدیم. در این دقایق ایران از خط نیمه هم نتوانست رد شود. ما تلاش کردیم در نیمه دوم از ضد حمله‌ها استفاده کنیم.

او افزود: همان گونه که قبلا عرض کردم خیلی سخت است که آدم در وقت تلف شده شکست بخورد. اروگوئه هم در دقایق تلف شده به مصر گل زد. وقتی که تیمی در تورنمنت شرکت می‌کند و وقعیت تیم‌ها تقریبا مساوی است ممکن است اتفاقات زیادی در بازی رخ دهد. ما سعی کردیم تمرکز کنیم. ما انتظار چنین بازی‌ای را داشتیم و انتظار داشتیم که ایران با سه مهاجم بازی کند و روی ضد حمله‌ها به فکر نتیجه‌گیری باشد. ما می‌دانستیم روی توپ به خوبی کنترل دارند. من فکر می‌کنم تیمی که باخته بازی بدی به نمایش گذاشته است. دروازه‌بان ایران چندین بار موقعیت‌های ایران را مهار کرد. ما به دام سیستمی افتادیم که می‌دانستیم استفاده می‌شود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین