|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۱۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
آمار مستند گواه آن است که تولید خودرو، سکه و تأمین منابع ارزی کشور نسبت به پارسال حتی از رشد برخوردار بوده و نوسانات و تلاطم‌هایی که این روزها در بازار شاهد آن هستیم بیش از آنکه ریشه در واقعیت داشته باشد، ناشی از جنگ روانی است.
 حسن روحانی، رییس جمهور به موضوع گرانی های اخیر در بازار سکه و خودرو واکنش نشان داد.

 روحانی شب گذشته در بخشی از دیدار خود با جمعی از اصحاب رسانه با تأکید بر اینکه باید بدخواهانی را که خواست‌شان شکستن ملت ایران است، شکست دهیم، افزود: شما اصحاب رسانه باید بار سنگین مقابله با جنگ روانی دشمن را که امروز بالاتر و مؤثرتر از جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ما جریان دارد، برعهده بگیرید.

رئیس جمهور با اشاره به نوسانات در بازار ارز، خودرو و سکه در ایام اخیر، گفت:آمار مستند گواه آن است که تولید خودرو، سکه و تأمین منابع ارزی کشور نسبت به پارسال حتی از رشد برخوردار بوده و نوسانات و تلاطم‌هایی که این روزها در بازار شاهد آن هستیم بیش از آنکه ریشه در واقعیت داشته باشد، ناشی از جنگ روانی است.

روحانی اصحاب رسانه را نیروهای خط مقدم جبهه جنگ روانی توصیف کرد و اظهارداشت: امروز آزمایش بزرگی پیش روی شما اصحاب رسانه و دولت قرار دارد. اینکه رسانه شما چقدر تیراژ دارد یا چه تعداد خواننده دارد، مهم است، اما مهم‌تر از آن این است که کسی که اخبار و مطالب شما را می‌خواند، در پایان کار امیدش افزایش یافته و یا نا امید شده است.رئیس جمهور افزود: اگر پایان یک برنامه رسانه ملی، افزایش اعتماد، انسجام ملی و سرمایه اجتماعی باشد، می‌توان گفت این رسانه موفق بوده، اما اگر حاصل کار افزایش ناامیدی باشد، قطعاً باید عملکرد آن را ناموفق ارزیابی کنیم.روحانی تصریح کرد: رمز موفقیت ما مقاومت و ایستادگی است. اگر بترسیم و یا سست وخسته شویم و یا احساس شکست کنیم، پیروز نخواهیم شد. منکر وجود مشکلات نیستم، اما می‌خواهم به قدرت بزرگ رسانه‌ها اقرار و تأکید کنم و بگویم که اگر همه دست به دست هم بدهیم، پیروز خواهیم بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین