کد خبر: ۲۱۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
نمايندگي مذکور در همين راستا به نحوي ارتقاء يافت كه در ارزيابي رضایت مشتریان شرکت بازرسي كيفيت و استاندارد ایران، موفق به كسب عدد 846 در ارائه خدمات به مشتريان شد.
طبق آخرين ارزيابي صورت گرفته، نمايندگي مركزي ايران‌خودرو واقع در شرق تهران موفق به كسب رتبه ممتاز، در شاخص شایستگی ارائه خدمات شد.     

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، نمايندگي 5099 ايران‌خودرو بر طبق ارزيابي شركت بازرسي استاندارد و كيفيت ايران در اسفندماه 96 موفق به كسب 846 امتياز در شاخص رضايت مشتريان شد و براي اولين بار در بين نمايندگي‌هاي مركزي رتبه ممتاز در ارائه خدمات را دريافت كرد.

اين نمايندگي در حالي اين امتياز را به دست آورده كه در گزارش‌هاي ميداني و نظرسنجي‌ها، مراجعان به صورت مستمر از خدمات دريافتي، تكريم مشتريان، كيفيت و سرعت تعميرات و عدم بازگشت به تعميرگاه ابراز رضايت كرده‌اند.

گفتني است از آن‌جايي كه نخستين هدف شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، ارائه بهترين خدمات به مشتريان و افزايش روزافزون رضايت ايشان است، نمايندگي‌هاي ايران‌خودرو به صورت مستمر تحت پايش و ارزيابي‌هاي مختلفي هستند و علاوه بر بررسي‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد كه مورد تاييد وزارت صنعت است، بارها توسط واحد بازرسي ايران‌خودرو و معاونت خدمات پس از فروش و واحد مهندسي ايساكو در طي سال ارزيابي كيفي مي‌شوند.

شهريار سلطاني معاون خدمات پس از فروش ايساكو نيز در اين خصوص گفت: پروژه بهبود و ارتقا اين نمايندگي‌  از دی ماه سال 95 در دستور كار شركت قرار گرفت تا با بهينه‌‌سازي ارائه خدمات، استانداردسازی فرآیندها و به روز رسانی  فضاي تعميرگاهي، به كلينيك‌ تخصصي محصولات ايران‌خودرو تبديل شود.

نمايندگي مذکور در همين راستا به نحوي ارتقاء يافت كه در ارزيابي رضایت مشتریان شرکت بازرسي كيفيت و استاندارد ایران، موفق به كسب عدد 846 در ارائه خدمات به مشتريان شد.

وي در پايان گفت: در حال حاضر برای  نمايندگي مركزي شماره يك ايران‌خودرو، واقع در خيابان آزادي پروژه بهبود و ارتقا تعریف شده است و اميدواريم اين نمايندگي كه در حال حاضر در رديف نمايندگي‌هاي رتبه يك شركت است، به زودي موفق به كسب رتبه ممتاز شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین عناوین