کد خبر: ۲۱۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مدیر روابط عمومی بانک ملت با بیان این نکته که اهمیت این موضوع در فضای کسب وکار بانک ها به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد و پیشرانه های توسعه در هر کشوری دوچندان می شود، ادامه داد: موفقیت بانک ها در جهان امروز منوط به ایجاد، حفظ و ارتقای تصویر و تلقی مثبت در اذهان عمومی و به ویژه مخاطبان و ذی نفعان آنها است.
 مراسم تجلیل از اصحاب جراید و رسانه ها با حضور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی با حضور در جمع نمایندگان رسانه های جمعی، از زحمات آنان در طول یک سال گذشته و همکاری در نشر اخبار و گزارش های این بانک قدردانی کرد.

علی اکبر صابریان مدیر روابط عمومی بانک ملت نیز در این جلسه در سخنانی از خبرنگاران به عنوان یکی از بازوهای اجرایی روابط عمومی هر سازمان یاد کرد و گفت: یک خبرنگار توانمند و هوشمند می تواند تاثیری فراتر از تبلیغات گران قیمت بر افکار عمومی داشته باشد.

وی با اشاره به تغییر فضای کسب و کار و نفوذ رسانه ها، سرعت تحولات کسب و کار در دنیای امروزی را با شتابی فزاینده در حال رشد خواند و گفت: در این میان افزایش نفوذ رسانه ها با استفاده از ابزارهای متنوع ارتباطی و بهره گیری سازمان ها، شرکت ها و حتی دولت ها از آن برای اثرگذاری بر اذهان و افکار عمومی موضوعی قابل توجه است که توجه به آن باید جزو اولویت های هر سازمانی قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی بانک ملت با بیان این نکته که اهمیت این موضوع در فضای کسب وکار بانک ها به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد و پیشرانه های توسعه در هر کشوری دوچندان می شود، ادامه داد: موفقیت بانک ها در جهان امروز منوط به ایجاد، حفظ و ارتقای تصویر و تلقی مثبت در اذهان عمومی و به ویژه مخاطبان و ذی نفعان آنها است.

به گفته وی، کاهش اثرگذاری تبلیغات گسترده و پر زرق و برق با هزینه های گزاف و بدون مخاطب گزینی علمی، و عدم توان سازمان ها از تحمل هزینه های ناشی از آن موجب پررنگ شدن نقش و جایگاه روابط عمومی شده است.

وی تاکید کرد:  خبرنگارِ هوشمند، آگاه به تحولات و پایبند به اصول اخلاقی، در تعامل مستمر و سازنده با بانک و شناخت صحیح از نیازهای مشتریان و ذی نفعان و پیش بینی تحولات آتی در صنعت بانکداری، نیازهای اطلاعاتی مدیران و تصمیم سازان بانک و از سوی دیگر جامعه را فراهم می کند.

صابریان خاطرنشان کرد: همسو با اندیشه های مدیریت ارشد بانک و رویکرد تعامل محور مدیرعامل، راهبردهای اصلی روابط عمومی بانک ملت، بهبود مستمر در تصویر و ادراک مخاطبان، مدیریت اثرگذاری شبکه های اجتماعی و رسانه های جدید و تبدیل مخاطرات آنها به فرصت های بازاریابی، بهبود تصویر نزد مشتریان و جامعه، توسعه کانال های ارتباطی اجتماعی برای رصد دائمی افکار عمومی و واکنش به موقع، منطقی و صادقانه نسبت به هجمه های احتمالی و همچنین تحکیم روابط با فعالان رسانه ای است.

وی با اشاره به این نکته که تصویر مثبت موجود در سطح جامعه از نام بانک ملت، حاصل سال ها تلاش و خدمت دلسوزانه پیشینیان و ادامه راه از سوی خدمتگزاران کنونی است، تصریح کرد: ما در روابط عمومی بانک ملت بر خود فرض می دانیم با حفظ دستاوردهای گذشته مبتنی بر صداقت، امانت، روش و منش اسلامی و ایرانی در ایجاد باور و اعتماد نزد اقشار مختلف جامعه نقشی موثر ایفا کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک ملت با استقبال از همفکری و همدلی یکایک اصحاب رسانه اظهار داشت:  نقد منصفانه و دلسوزانه را به دیده منت می پذیریم اما انتظار داریم بدی ها یا اشکالات ما با بیانی اصلاح گر و نه صرفا تند و جذاب برای مخاطبانِ محدود طرح شود.

وی تاکید کرد: فعالیت های مثبت و خدمات ارزنده بانک ها به جامعه باید دیده شود و در هنگام نقد فرآیندها یا اصول بانکی از نظرات صاحبنظران و متخصصان بانکی بهره گیری شود.

صابریان با بیان این نکته که هجمه های غیرمنصفانه به نظام بانکی به نفع هیچ فرد یا جناحی نخواهد بود و نگاه ما در این زمینه، صیانت از اعتبار نظام بانکی و نه صرفا بانک ملت است، اعلام کرد: برنامه های جدیدی برای تعامل با رسانه ها داریم و این برنامه ها با هدف ارتباط با رسانه های فعال، توانمند، صاحب سبک و قلم است.

صابریان در این مراسم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بانک ملت در ایفای مسوولیت های اجتماعی ارائه کرد و گفت: بسیاری از خدمات و مسوولیت های اجتماعی و عام المنفعه بانک ملت به جامعه معرفی نشده است و امسال قصد داریم با کمک رسانه ها بیش از گذشته به آن بپردازیم.














ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین