کد خبر: ۲۰۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون حواشی عرضه بنزین زیر هزار تومانی ارائه کرد.
 سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون حواشی عرضه بنزین زیر هزار تومانی ارائه کرد.

اسدالله قره خانی با اشاره به اجرای برندینگ در جایگاه های سوخت کشور، گفت: شرکت ملی پالایش و پخش سیاستی اتخاذ کرده مبنی بر اجرای برندینگ یعنی انتخاب برخی شرکت ها به عنوان واسطه بین جایگاه های سوخت و شرکت ملی پالایش و پخش که ظاهرا اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه شرکت های برندینگ جایگاه های سوخت اظهار کرده اند که بنزین در برخی از ساعات شب ارزان تر از قیمت اعلام شده عرضه می شود، افزود: قیمت بنزین معمولی در کشور هزار تومان در نظر گرفته شده و بنزین سوپر هزار و 200 تومان تعیین شده که سال 97 نیز در بودجه همین قیمت تصویب شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شاید خود جایگاه داران علاقه مند باشند که سود کمتری بگیرند و عرضه بیشتری داشته باشند که از سود آنها کم می شود و میزان فروش آنها افزایش می یابد.

اسدالله قره خانی با بیان اینکه شاید بحث برندینگ مورد سوال قرار گرفته و جایگاه داران با عرضه بنزین کمتر از هزار تومان می خواهند بگویند که این طرح منفی نیست و شاید مثبت نیز باشد، تصریح کرد: کیفیت و کمیت بنزین در دست جایگاه ها نیست، اما جایگاه داران در کاهش قیمت می توانند انعطاف داشته باشند و در ساعاتی از شب همانند نیمه شب با قیمت کمتری بنزین را عرضه می کنند.

منبع : خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین