|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۰۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
عادات بدی که هنگام کار کردن و یا در محیط کار از افراد سر می زند ممکن است آثار بدی روی کار و نحوه ارتباط آن ها با همکاران و مدیران شان داشته باشد.
 عادات بدی که هنگام کار کردن و یا در محیط کار از افراد سر می زند ممکن است آثار بدی روی کار و نحوه ارتباط آن ها با همکاران و مدیران شان داشته باشد.

ما در این مطلب به ۳ عادت بد در محل کار اشاره می کنیم که بهتر است آن ها را ترک کنید.

۱- دیر رسیدن به محل کار
شاید شما آدمی باشید که عادت به زود بیدار شدن نداشته باشید اما برای حفظ کارتان باید زود بیدار شدن هنگام صبح را تمرین کنید.زمانیکه شما دیر می رسید نامنظم به نظر رسیده و در واقع نوعی بی احترامی به همکاران و مدیران شما است.
در یک بررسی انجام شده در یک سازمان حدود ۲۵ درصد از کارمندان دو روز در هفته دیرتر از زمان مقرر می رسیدند و در بررسی دیگری ، حدود ۲۱ درصد از اخراج های سازمانی به دلیل همین دیر رسیدن و بی نظمی در کار بوده است.

۲- پوشیدن لباس های نامرتب و نامناسب
هر چقدر شما ظاهر تمیز و مرتب تری داشته باشید به معنای احترام بیشتر شما به کارفرما و جدی بودنتان در کار است.پس هر لباسی که در کمد به چشم تان می خورد را انتخاب نکنید.

حتی اگر محیط کاری شما یک محیط رسمی باشد، باید بهترین لباس هایتان را بپوشید، سعی کنید از لباس های غیر متعارف مثل کفش هایی با پاشنه های خیلی بلند یا کت و شلوار و لباس هایی که در مراسم خیلی رسمی می پوشید هم استفاده نکنید.

۳- فاصله گرفتن از کار گروه
شما اگر علاقه ای به کار گروهی و یا همکارانتان هم نداشته باشید باید کار کردن های تیمی را بیاموزید.اگر شما کارهایتان را همیشه به تنهایی انجام دهید کارایی تان زیر سوال می رود و در واقع رفتاری بی ادبانه از سوی شما تلقی خواهد شد.

این جدا شدن از کارهای گروهی حتی می تواند بر سلامت شما تاثیر گذاشته و شما را در محیط کار منزوی تر کند.بنابراین کارهای گروهی می تواند نگرش شما را تغییر داده و موجب رشد اجتماعی و نزدیک شدن شما به همکاران تان شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین